Gäst patrikking Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Hej! Asså jag vet om man e på högra sidan av surfen så ska man trycka på a... men jag undrar, jag har sett många som flyger högt över hela bannan men jag vet inte hur man gör. Jag är tacksam för ett bra svar och om ni lär mig. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Hej! Asså jag vet om man e på högra sidan av surfen så ska man trycka på a... men jag undrar, jag har sett många som flyger högt över hela bannan men jag vet inte hur man gör. Jag är tacksam för ett bra svar och om ni lär mig. :D Asså detta är fel forumoch det är bara så man gör man lär sig efter ett tag att "flyga över hela banan" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Träning :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Tryck inte på "W" eller "S" när du surfar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 man surfar med A och D. och man måste va bra på att surfa och ha hög fart för att flyga genom hela mapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Hoppa utför "rampen", huka dig hela tiden medans du håller in D eller A beroende på vilken sida du surfar. Efter lite träning lär du dig tekniken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Tack! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Flyttar till rätt forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 surf_tutorial_eng, kör den banan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg