Denisb Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Tyvärr men det finns inga problem i scriptet ? Skriv vad du får för fel ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzion Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 när jag tar run script hittar jag den inte i listan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) hm okej då vet jag kanske felet vänta lite Har du compilat all ? Om inte prova att göra det. Brukar vara felet men om det inte är felet får jag göra om en sak i scriptet. EDIT: prova också att se i Ruski mappen när du startar run script. Asså Run Script -> Ruski ( Mappen ) -> RuskisFighter. Sen startar du RuskisFighter sen fyller du in där vad du vill döda om du har mat och så. ( Du måste kunna lite Engelska ) // Denis Redigerat 20 Februari 2009 av Denisb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzion Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 har compilat och kollat den mappen, hittar bara mining saken och woodcuting sakerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 någon som kan förklara hur man lägger in så den kan ens bank pin efter den reloggat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 har compilat och kollat den mappen, hittar bara mining saken och woodcuting sakerna. Okej laddar upp den ändrade senare kan inte nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 okej jag vet att detta är dubbel post, men annars skulle Xzion kolla här för det uppdateras ju inte då... Okej här har du den Xzion. http://www.mediafire.com/?30yjjj2nnrn Lägg den bara i script mappen och compile och sen ja får du se om det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 BTW, jag och Qauters har nullroutat ddos-attacken nu. Runt 4k bottar bannade, och webbsidan är stabil igen :) Jag lade även till en sektion för svenskar/skandinavier på forumet. För övrigt så flyttar jag webbsidan till en ny host i början av nästa månad, dedikerad server med 4gb ram, quad core xeon och 250gbx2 raid 1-diskar. Det borde försäkra att sidan aldrig någonsin kommer gå ner igen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 BTW, jag och Qauters har nullroutat ddos-attacken nu. Runt 4k bottar bannade, och webbsidan är stabil igen :) Jag lade även till en sektion för svenskar/skandinavier på forumet. För övrigt så flyttar jag webbsidan till en ny host i början av nästa månad, dedikerad server med 4gb ram, quad core xeon och 250gbx2 raid 1-diskar. Det borde försäkra att sidan aldrig någonsin kommer gå ner igen :) <3 du er the sk't. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzion Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 okej jag vet att detta är dubbel post, men annars skulle Xzion kolla här för det uppdateras ju inte då... Okej här har du den Xzion. http://www.mediafire.com/?30yjjj2nnrn Lägg den bara i script mappen och compile och sen ja får du se om det funkar. funkar inte, eller ska jag lägga in .class filen igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Kan du överhuvudtaget att compila ?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzion Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 tar compile-> compile all, har ju skaffat nadra scripts och då har det funkat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg