Hoppa till innehåll

Bot/banker/anti-ban/anti-random.


unix

Rekommendera inlägg

  • Svar 182
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

När jag hade Extractat filen kom ingen mapp upp. Sen kom det massa program efter jag hade laddat ner WinRAR så jag tog bort allt. Men jag skulle så gärna få det där att funka, skulle vara grymt kul.

Redigerat av HolyHunter
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ihabba123

OMG OMG OMG, 500k per natt! wooohooo. PMA mig om ni behöver hjälp. Fattar allt nu.

 

Den här flax scripten äger. Blev från lvl 34-60 i woodcutting i 15timmar.

Redigerat av ihabba123
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag hade Extractat filen kom ingen mapp upp. Sen kom det massa program efter jag hade laddat ner WinRAR så jag tog bort allt. Men jag skulle så gärna få det där att funka, skulle vara grymt kul.

Ladda hem Java paketet.

Ladda hem winmap.

Ladda hem Rsbot.

Öppna Rsbot filen du har med winRAR(Öppnas automatiskt med det programmet).

Spara den i Mina Dokument, så du vet vart du har den.

Öppna den och tryck på Run Members.bh/Non Members.bh.

Om det inte öppnar en ruta med rs i, så ser du att det finns en fil som heter Compile All.bh, dubbelklicka på den, och se att det inte händer nåt konstigt.

Nu borde du kunna köra en Members/Non Members world genom Rsbot.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag ska öppna filen Compile All.sh så står det "den här filen kan inte öppnas om inte windows känner till vilket program du vill använda för att öppna det". Har kommit på att det är nog för att jag inte kan ladda ner lava JDK. Det står "Installationpaketet stöds inte av den här processortypen. Kontakta din återförsäljare av maskinvaran."

 

Och måste jag vara medlem på den där sidan för att kunna använda själva boten?

Redigerat av HolyHunter
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag ska öppna filen Compile All.sh så står det "den här filen kan inte öppnas om inte windows känner till vilket program du vill använda för att öppna det". Har kommit på att det är nog för att jag inte kan ladda ner lava JDK. Det står "Installationpaketet stöds inte av den här processortypen. Kontakta din återförsäljare av maskinvaran."

 

Och måste jag vara medlem på den där sidan för att kunna använda själva boten?

 

Nej, det måste du inte. Har du WinRar? Om du inte har, ladda ner det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...