fadyman Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Hur många spel har ni till er dator och vilken är er favorit? jag har 34 spel och jag hatar alla : Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 kolla min profil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 över 20.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 CA: 100st. Med alla från 1996 och framåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Sjukt många, har alla på en extern håddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Battlefield 1942,-Road To Rome-Secret weapons of WWII. Counter Strike 1.6-CZ-CZ Deleted Scens-Source. Day Of Defeat-Source. Ship Simulator 2008. Global Operations. Call Of Duty Game Of The Year-United Offensive. Battlefield Vietnam. Battlefield2-Special forces-Armoured Fury-European Forces. Flight Simulator 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Vilken fråga.. Det börjar med spel från 1990 - 2008. Jag skulle chansa på lite över 350st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 WoW Wow: TBC WoW: WotlK DoD:Source CS:Source Insurgency TF2 Garrys mod Age Of Chivalry Battlefield2 Battlefield2:special forces och snart FC2 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 5 - 6. hyfsat nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 (redigerat) Har massor av gamla spel.Men de här är dem som jag hittar nu... Lord of The Rings Konungens Återkomst Superhjältarna The Incredibles:Rise of The Underminer Sims Sims 2 Neverwinter Nights 2 Spiderman the movie Spiderman 2 Spiderman 3 Ultimate Spiderman Harry Potter och Fången från Azkaban Harry Potter och Den flammande bägaren Harry Potter och Fenixorden Simcity 3000 World Edition Simcity 3000 Shadows of Angmar Splinter Cell:Pandora Tomorrow Drakan:Order of the flame Supreme Snowboarding Björnbröder Sonic 3 & Knuckles Collection Comanche 4 Tropico 2 Madagaskar Slaget om Midgård 1 Slaget om Midgård 2 Slaget om Midgård 2:Häxkungens tid Narnia:Häxan och Lejonet. Narnia:Prins Caspian. Matrix:Path of Neo. Need For Speed:Road Challenge Backpacker Redigerat 2 April 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Oj f*n det är inte så många..2? World of Warcraft(WotLK) Halo: Combat Evolved Spelar mest WoW och X360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Fallout 1 Fallout 2 Fallout 3 Far Cry 2 Little Fighter 2 Condemned: Criminal Origins Mount & Blade S.T.A.L.K.E.R: Shadows of Chernobyl Team Fortress 2 Warhammer Online: Age of Reckoning Age of Conan: Hyborian Adventures World of Warcraft: Wrath of the Lich King Crysis Tomb Raider: Underworld Portal Left 4 Dead Dead Space Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.