The Moose Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Snart är det nytt år, tänka sig att vi snart är 9 år in på det andra milleniumet. Visst går tiden fort. Har ni några planer för detta nya året som kommer, eller kanske rentav några nyårslöften? Ska ni lära er att spela gitarr, flytta utomlands eller köpa en Xbox 360? Dela med er! Hoppas ni får en trevlig nyårsafton och var rädda om er! Gott Nytt År och God Fortsättning! http://www.gpsmagazine.com/assets/happy_new_year_fireworks.jpg Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 ska köpa en 360 :) fast det kanske jag gör innan 09 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Ska bli mycket bättre på att programera =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Det kommer bli som vanligt. Ett nytt år kommer, ett nytt år försvinner. Kommer skaffa mig en ny mobil, mer Playstation 3 spel och sedan kommer jag få något annat också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Ska lära mig hela Readymade (RHCP låt) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Jag ska kn*lla. Nä. Jag har inga löften, för jag vet att jag inte håller dom :'D Detsamma gäller planer. Men jag ska försöka, få lite hårdare skott i handbollen, nu ligger det bara runt 75-84 km/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Jag ska värna mer om miljön och ta bättre hand om andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Jag ska köpa en ny el-bas och en ny el-gitarr, samt lite diverse utrustning till dessa objekt. Må hända att det slinker med nåt tv-spel på inköpslistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Ska köpa elgitarr och lära mig spela hela Stairway to heaven på en 6 strängad gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 (redigerat) ska köpa en 125a och ta lätt mc körkort. Redigerat 27 December 2008 av Thug4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Ska köpa elgitarr och lära mig spela hela Stairway to heaven på en 6 strängad gitarr.Solot är det svåra (: (inte för jag kan hela men :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 (redigerat) Vad som händer i 2009? Två terminer i skolan att klara igenom. Ska inte göra så mycket, blir nog likadant som detta år, skola och dator. Kommer tillbringa lite framför mitt Microsoft Xbox 360 Elite som jag fick. :P Ska köpa flertal spel och några spel till ps3. Men kortfattat så ska jag spendera min fritid mer åt skolarbete. Ps. Övningsköra ska jag också göra. :P Redigerat 27 December 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.