Hoppa till innehåll

2009


The Moose

Rekommendera inlägg

Snart är det nytt år, tänka sig att vi snart är 9 år in på det andra milleniumet. Visst går tiden fort.

 

Har ni några planer för detta nya året som kommer, eller kanske rentav några nyårslöften?

 

Ska ni lära er att spela gitarr, flytta utomlands eller köpa en Xbox 360? Dela med er!

 

Hoppas ni får en trevlig nyårsafton och var rädda om er! Gott Nytt År och God Fortsättning!

 

http://www.gpsmagazine.com/assets/happy_new_year_fireworks.jpg

 

Moose

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det kommer bli som vanligt. Ett nytt år kommer, ett nytt år försvinner.

 

Kommer skaffa mig en ny mobil, mer Playstation 3 spel och sedan kommer jag få något annat också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mangekyoucake

Jag ska kn*lla.

 

 

Nä.

 

Jag har inga löften, för jag vet att jag inte håller dom :'D

Detsamma gäller planer. Men jag ska försöka, få lite hårdare skott i handbollen, nu ligger det bara runt 75-84 km/h.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad som händer i 2009?

Två terminer i skolan att klara igenom. Ska inte göra så mycket, blir nog likadant som detta år, skola och dator. Kommer tillbringa lite framför mitt Microsoft Xbox 360 Elite som jag fick. :P

Ska köpa flertal spel och några spel till ps3. Men kortfattat så ska jag spendera min fritid mer åt skolarbete.

 

Ps. Övningsköra ska jag också göra. :P

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...