prophet Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Man kan inte spela någon enstaka låt om man inte kan strängarna till dessa låtar. Alla låtar har olika strängar, så är det. Antar att du menar noter? Man vet aldrig vad Member menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Vill åka till London. Se på Bob Dylan i stockholm (vilket jag ska) Ha ett förövrigt bra år! typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Träna min Nya Runescape gubbe till cb 90+ Bli bättre på att spela gitarr och bli bätre i mål i fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 blir väl det gamla vanliga för min del, leva en dag i taget :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Träna mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 åka på skidresa till schweiz och italien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Vill åka till London. Se på Bob Dylan i stockholm (vilket jag ska) Ha ett förövrigt bra år! typ Har dom släppt billjetterna? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 blir väl det gamla vanliga för min del, leva en dag i taget :s Låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Jag ska...errrr...försöka överleva ett år till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DenSmarte Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Jag ska försöka bevisa titeln "DenSmarte" i Grafik & Programmering kategorien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Vill åka till London. Se på Bob Dylan i stockholm (vilket jag ska) Ha ett förövrigt bra år! typ Har dom släppt billjetterna? :o Yes dude. I got one like in front on me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Drar en manlig SKS iår igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.