Hoppa till innehåll

Game Of The Year 2008


Fruktnystan

GOTY 2008  

59 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst Mindtwistah

Left4Dead

 

Men Cock of Doody: Whores at War kommer på en en väldigt bra tvåa. Tog bara L4D då jag gillar Zombies snäppet mer än Nazister ;D

Redigerat av Mindtwistah
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Payback

Annat: Banjo-Kazooie nuts and bolts, Bästa till 360 imo, men ganska halv-dåligt. Men tycker inte om 360 spel så mycket.

 

Hade hoppats att det var nästan lika bra som Banjo-Tooie men det var det inte. Det var ganska mycket sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kunde inte bestämma mig, jag gillar Saints row 2, gta 4, gears of war 2, left 4 dead och rockband, jag har allihopa...

Men min röst landade på Gta 4

Lol du har sagt att du gillar SR2 mkt mer än GTA 4, varför ändra du dig? .... grupptryck?! ;P

 

Asså jag vet inte hur jag ska förklara men...

Jag har typ spelat gta 4 mer än Saints row 2 och tyckt att gta 4 har bäst story och grafik...

Jag älskar båda spelen asmycket men jag tycker Saints row 2 är bättre men gta 4 har jag som gillat mer

 

Med andra ord så har jag tröttnat på gta 4 och kör saints row 2 oftare just nu...

Men om SR 2 och gta 4 skulle släppts sammtidigt skulle jag tycka gta 4 är bättre.

Jag skulle ge båda spelen 10/10

 

Jag hoppas du förstår :P

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Waldorf

Vad är det som är så kul i SR 2 egentligen? har sett när andra spelar och allt jag ser är en dåligt animerad gubbe som går runt o stjäl bilar o gör uppdrag. =P

det är ju så roligt med allt man kan göra på sidan om. man kan ju sitta hur länge som helst utan att göra ett enda uppdrag nästan.

 

Jag röstade på SR 2

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...