prophet Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Alternative metal, death metal, hardstyle :P Citera
Garone Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Metalcore, Folkmetal, Death Metal, Brutal Death Metal, Melodic Death Metal, Deathcore, Grindcore Citera
Jolt Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) mest heavy metal, men också lite Thrash. Redigerat 3 Januari 2009 av HolyHunter Citera
Gäst Slask Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Heavy Metal, Thrash Metal och Melodic Death Metal. Citera
purjo Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Gillar det mesta och bryr mig inte riktigt om vad de e för sub-genre de tillhör, dock gillar jag lite "udda" band med ett unikt sound t.ex. Alestorm eller Eluvitie. Men band band som in Flames, Bullet for my Valentine å typ sånna band går alltid hem. :) Citera
Slasktratt Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Skrivet 10 Januari 2009 avant garde metal, också en del progressiv men ska inte säga att jag direkt är något f*n. Citera
Pillshere Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Skrivet 30 Januari 2009 Trash metal är bäst, men Heavy och power(Hammerfall) är oxå bra.Mm, Heavy och Power, särskilt Hammerfall :) Men gillar också In Flames. Citera
Sportlov Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) Black metal- Sportlov Melodic death Grindcore Noisecore NU-metal Redigerat 1 Februari 2009 av Sportlov Citera
Postpunk Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Skrivet 2 Februari 2009 Melodic death metal och progressive funkar alltid. Även avant-garde och alternative i sina stunder. Citera
kola_king Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Skrivet 8 Februari 2009 Power, Symphonic, Heavy, Folk är det jag hör på mest. Sen kan det finnas enstaka band eller låtar i andra stilar som jag gillar också. Melodisk metal är dock ett måste för min del :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.