prophet Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Alternative metal, death metal, hardstyle :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Metalcore, Folkmetal, Death Metal, Brutal Death Metal, Melodic Death Metal, Deathcore, Grindcore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) mest heavy metal, men också lite Thrash. Redigerat 3 Januari 2009 av HolyHunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Slask Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Heavy Metal, Thrash Metal och Melodic Death Metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Gillar det mesta och bryr mig inte riktigt om vad de e för sub-genre de tillhör, dock gillar jag lite "udda" band med ett unikt sound t.ex. Alestorm eller Eluvitie. Men band band som in Flames, Bullet for my Valentine å typ sånna band går alltid hem. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 avant garde metal, också en del progressiv men ska inte säga att jag direkt är något f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Trash metal är bäst, men Heavy och power(Hammerfall) är oxå bra.Mm, Heavy och Power, särskilt Hammerfall :) Men gillar också In Flames. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Black Metal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) Black metal- Sportlov Melodic death Grindcore Noisecore NU-metal Redigerat 1 Februari 2009 av Sportlov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Postpunk Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Melodic death metal och progressive funkar alltid. Även avant-garde och alternative i sina stunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Trash och Heavy ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Power, Symphonic, Heavy, Folk är det jag hör på mest. Sen kan det finnas enstaka band eller låtar i andra stilar som jag gillar också. Melodisk metal är dock ett måste för min del :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.