b3RGMAN Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Hej, jag tänkte göra största rök bomben hittils med typ 1000 ping pong bollar... men vet nån vart man kan köpa :P? Jo en sak till: Ska också göra en sparkler bomb men vart kan man köpa sparklers (raketer)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 1 pingis bollar=närmaste sport butik 2 fyrverkerier=närmaste fyrverkeri återförsäljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 2 fyrverkerier=närmaste fyrverkeri återförsäljare. Tänkte bara förtydliga det, det brukar betyda järnaffären, förghandarn eller byggvaruhus (efter som ICA Maxi inte ska sälja några fyverkerier i år) Och du måste vara 18 för att köpa så du kan nog bli tvungen att be dina föräldrar om hjälp eller liknande. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Hej, jag tänkte göra största rök bomben hittils med typ 1000 ping pong bollar... men vet nån vart man kan köpa :P? Jo en sak till: Ska också göra en sparkler bomb men vart kan man köpa sparklers (raketer)? Och du har råd med 1000 pingisbollar? Dom är inte så billiga nu för tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Beställ pingisbollarna för att få många och billigt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Vad är det för fel på sakerna i affären? Inte för att jag gillar dem heller men det är iaf säkrare än att göra egna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 det e ju så fräsigt att göra egna fyrverkerier ;| men det e ganska farligt eftersom min polare fick en i ögat förra året och va blind i det ögat nåra månader och har mkt sämre syn där nu ''/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 hahah xD jag håller på med såna saker :P gjorde en ny specialare idag :rolleyes: gjord på svartkrut, magnesium, KNO3 och natrium... j*vla smäll de blev, fina färger. Ska göra en till imorgon så ja kommer att ha några fler på nyår ;) ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Jag gjorde en förra året med några äldre kompisar. Vi tog ut allt krutet ur 2 fulla burkar med Crackling Balls och la i en plastburk. h*lvete vad det small XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.