knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Oh j*vlar, MP5 kostade väldigt mycket vah? såg på teknikmagasinet att den kosta nästan runt 1500-2000 :s Deserte'n skjuter väl ganska kraftigt elr den SKÖT kraftigt..? alltså ganska starkt vapen! Jag mötte lillebrosan på det en gång. jag hade Ak-47s'en och han hade båda glock g17. Jag stog typ 100 meter från och sköt med AK-47's och träffade hans brillor xD Deserten sköt jävligt hårt ja.MP5:an kostade 300 spänn på Tradera ;D Skjuter hyfsat hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Jag kan tänka mej det.. f*n vad hett med en sån :'D Skulle vilja köpa en sån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Köpte på teknikmagasinet. En kompis lånade den när vi krigade och sedan vart den pajj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Haha, typiskt polare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Oh j*vlar, MP5 kostade väldigt mycket vah? såg på teknikmagasinet att den kosta nästan runt 1500-2000 :s Deserte'n skjuter väl ganska kraftigt elr den SKÖT kraftigt..? alltså ganska starkt vapen! Jag mötte lillebrosan på det en gång. jag hade Ak-47s'en och han hade båda glock g17. Jag stog typ 100 meter från och sköt med AK-47's och träffade hans brillor xD mp5,ak`s och allt finns í olika prisklaser och kvalite,, mellan typ 100 och fler tusen och köper du en ak för 2000 vill nog inte din bror köra mer med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) Jag hade en, men syrran körde fyrhjuling med den och tappade den under däcket <_< Redigerat 30 December 2008 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spelomanen Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Krigade mycket förut (vet inte om det är vanligt i Sverige) med min sniper (Super X9, 130 m/s) och så har jag en gas pistol, kmr inte ihåg vad den heter.nej..vi har inte så mycket krig här i sverige. Lol, den var kul som *** :evil: . :lol: Men sann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Har faktiskt en soft-airgun. Kan visa senare. Ni vet väll om att soft-airgun klassas som ett riktigt vapen här i Sverige och ingen leksak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Har faktiskt en soft-airgun. Kan visa senare. Ni vet väll om att soft-airgun klassas som ett riktigt vapen här i Sverige och ingen leksak. Lol. Seriously? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 ok inte i samma klass som en riktig 357a men om du åker fast med en och du är under 18 så är det olaga vapen innehav. sen får man väl inte ha en på allmän plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 ok inte i samma klass som en riktig 357a men om du åker fast med en och du är under 18 så är det olaga vapen innehav. sen får man väl inte ha en på allmän plats? Okej. I Finland får man inte ha dem synliga på almänna ställen, men att skjuta lite här o där i en skog e bara finfint :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Har faktiskt en soft-airgun. Kan visa senare. Ni vet väll om att soft-airgun klassas som ett riktigt vapen här i Sverige och ingen leksak. Dock så är de licensfria. Men det är de inte i England. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.