Rullis Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 GOD OF WAR 3?????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Om jag haft PS3: God of War III Bionic Commando ( Det i tredje person. ) Killzone 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duo Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Skate 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felixan Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 om jag har penger över efter MC köpet så en Dualshok3.Äter du så mycket på mcdonalds? (OBS. skämt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoglund7 Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 (redigerat) Skate 2 2st DUALSHOCK 3 call of duty 5 Guitar Hero: World Tour och Metallica Redigerat 14 Februari 2009 av jkv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 (redigerat) För mig : Guitar Hero:Metallica Headset The Chronicles of Riddick : Assault on dark athena Destroy all Humans! : Path of furon :D Redigerat 13 Februari 2009 av marber Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 För mig : Guitar Hero:Metallica Headset The Chronicles of Riddick : Assault on dark athena Destroy all Humans! : Path of furon :D Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 År 2009 vill jag köpa: 1.Playstation 3 40gb eller Playstation 3 80gb 2. något spel till ps3 kanske Need for speed undercover eller Midnight club Los Angeles eller GTA 4 eller Motorstorm eller Motorstorm pacific rift 3.något spel till Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Om du ska köpa Need for Speed: Undercover eller Midnight Club: Los Angeles, så köp Midnight Club. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Skate 2 Far cry 2 Resistance 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Jag kommer köpa Killzone 2, Prototype och Wanted Weapons of Fate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Left 4 Dead expansion eller vad det nu är. Ska även innehålla DLC (DownLoadeble Content) om jag inte fattat fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.