JonteFire2 Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 har laddat ner en film Jag använde programmet "Vuze" och nu skulle jag gärna vilja veta hur man bränner ner den på skiva.. Citera
MaryJane Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 fixa ett brännings program? tex. nero7 Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 har laddat ner en film Jag använde programmet "Vuze" och nu skulle jag gärna vilja veta hur man bränner ner den på skiva.. Jag antar att filmen inte är copyright skyddad, för annars får jag inte svara.Men om den är 700mb stor så vet jag inte riktigt. Men däremot om den är 4,7 gb stor, alltså en komplett DVD-film så kan du använda ett program så som Nero eller ImgBurn. Sedan så ska du sätta in en tom DVD-skiva och öppna Nero, sedan så väljer du vilken film du vill bränna och sedan så bränner du ned den. Det brukar ta runt 10 min - 15 min Citera
DiRtY Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 har laddat ner en film Jag använde programmet "Vuze" och nu skulle jag gärna vilja veta hur man bränner ner den på skiva.. Jag antar att filmen inte är copyright skyddad, för annars får jag inte svara.Men om den är 700mb stor så vet jag inte riktigt. Men däremot om den är 4,7 gb stor, alltså en komplett DVD-film så kan du använda ett program så som Nero eller ImgBurn. Sedan så ska du sätta in en tom DVD-skiva och öppna Nero, sedan så väljer du vilken film du vill bränna och sedan så bränner du ned den. Det brukar ta runt 10 min - 15 min först måste du väll convertera det till en impeg fil eller liknande?? Citera
JonteFire2 Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Skrivet 29 December 2008 Ja men ni får gärna säga vart jag ska trycka. :) Citera
MaryJane Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 Ja men ni får gärna säga vart jag ska trycka. :) Ja använder Nero7, och så här gör jag när jag brukar bränna. Vet inte om de funkar till allas dvd. Men min dvd är speciell och tar alla skivor. Citera
JonteFire2 Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Skrivet 29 December 2008 okej, det verkar vara en jättebra guide men den ligger fortfarande kvar i Vuze.. hur ska jag göra för att få ut den? Citera
fag Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 Jag använder DivX för filmer som är 700mb. Citera
DiRtY Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 men asså man kan väll inte bränna en dvd mapp med typ 50 filer i utan man måste la konverta den till 1 fil? Citera
prophet Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 men asså man kan väll inte bränna en dvd mapp med typ 50 filer i utan man måste la konverta den till 1 fil?Ne det behövs inte. Citera
JonteFire2 Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Skrivet 29 December 2008 Men hur gör jag för att spara den typ? den ligger kvar i Vuze och jag kan inte komma åt den när jag ska bränna filmen. Citera
TheGreatest Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 den har ju sparat filen någonstans..den sparar mina filer på C:\Users\Ägaren\Documents\Azureus Downloads men det kanske inte är samma på dig :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.