Autobahn Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Köpte GTA IV igår på webhallen för 499 kr och det är redan massor med repor i det. Man hör även att Xbox-läsaren "skramlar" lite när man spelar. Vet någon vart man kan köpa en dvd-läsare till X360? Tack så mkt på förhand :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 hur har du ditt 360, liggande eller stående? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Har du garanti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Ha det liggande, om det ändå är ett problem så spara spelen på hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 liggande är bra, min gta 4 gjorde samma sak , så jag la den ner mkt bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Mitt är liggande men repar mina skivor ändå >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Vet. Fick ett tips om detta i ett annat forum då jag tagit upp detta en gång tidigare. Och det har varit liggandes sen ett halvår tillbaks ungefär ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Mitt 360 är liggande och när jag spelar Gta 4 så skramlar det också! Mitt gta 4 (TROR) jag har fått repor av det men det har inte påverkat spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 (redigerat) Vad jag vet är det bättre att ha det stående, mest på grund av att kretsarna ligger på ett sätt så det blir lättare kylt, men samtidigt täpper man ju en stor ventilationsöppning när man ställer den upp så det verkar inte speciellt vettigt enligt mig. Vad det gäller skivorna tror jag inte det spelar någon roll, stoppa in dom försiktigt och flytta aldrig på konsollen medan du kör så ska det gå bra. Redigerat 29 December 2008 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.