w4nkarN Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Magsjukan går ju nu. Har ni fått det ennu? Själv har jag det nu, första gången för mig <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Aldrig haft i hela mitt liv :) Hoppas på att aldrig få det heller :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Jag har inte fått det ännu. Men min bror har just nu :o Jag hade det 2 ggr förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) Hade det för länge sedan, säkert 5-6 år sen. Då spydde jag COCA COLA! http://data.fuskbugg.se/skalman01/pride.gif Redigerat 30 December 2008 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Hur vet du det? Smakade du på det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Hade det för länge sedan, säkert 5-6 år sen. Då spydde jag COCA COLA! http://data.fuskbugg.se/skalman01/pride.gif Det är ju bra, slipper du köpa Soda Stream :D Lol, hade magsjuka när jag var liten några gånger :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Hur vet du det? Smakade du på det eller? Det brukar ju smaka något när man spyr.. Har aldrig haft magsjukan någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Hade det när jag var mycket liten (Har bara korta minnesbilder från hur jag sprang fram och tillbaka till toaletten). Det var på nyår det xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Hur vet du det? Smakade du på det eller?Jag drack det och sen kom det upp tillbaka, samma goda smak. Cola kan man lite på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Jag hadde det förra vintern. Men jag tror att jag håller på att får det, för spyan sitter i halsen då och då. Men hjälper vitpeppar mot att bli smittad? För att jag måste käka det varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Har aldrig haft det! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) Jag hadde det förra vintern. Men jag tror att jag håller på att får det, för spyan sitter i halsen då och då. Men hjälper vitpeppar mot att bli smittad? För att jag måste käka det varje dag. Det hjälper dig att ta bort skiten från magen (med skiten menar jag, bakterier etc.) Redigerat 30 December 2008 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.