Imagine Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Vad är den konstigaste drömmen ni har haft? Själv kommer jag inte ihåg, var någon feber dröm tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 En gång drömde jag att vi skulle gå och äta middag, men då stod en stor staty i vägen för dörren... Då gick min syster fram till den och då förvandlades hon till damm och blåste bort! Då var jag tvungen att hoppa över middagen och leta efter damm bitarna och bygga upp hon igen ;) Slå det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 fick rådamp på buss chaffisen och då sparka jag honom genom rutan och han fastna och fick huvudet under bussen. då bromsa jag och gick ut och sparka på honom. rätt sjukt, måste vart arg när jag la mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Att jag & min familj blir kidnappade och var tvunga att fritera pommes frites :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 (redigerat) Att jag såg mig själv uppifrån bli jagad av en drake medan flera miljoner människor stod och tittade på. Redigerat 1 Januari 2009 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 (redigerat) Att jag har blivit jagad av en tvättmaskin som skrek att jag måste tvättas -.-. Redigerat 1 Januari 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Jag och min kompis var i en indiana jones-typ-dröm och vi var trapped i ett mörkt rum med ett my little pony tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 det va när jag va liten och hadde feber. det va som den görna figuren i smurfarna som kom geneom mitt tak hela tiden när jag sov. konstigt :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 När jag var mindre drömde jag flera gånger om nån traktor som åkte runt på en racingbana. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Har drömt massa perversa drömmar, vet faktiskt inte riktigt vilken av mina drömmar som vart konstigast, kanske när jag var 10 eller nåt drömde jag att klassen var ute och gick så började jag flyga helt plötsligt och så frågade en lärare "kan du flyga?" så sa jag typ "ja kan inte du det?" med en självklar röst, säkert inte min konstigaste men det var konstig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Har drömt massa perversa drömmar, vet faktiskt inte riktigt vilken av mina drömmar som vart konstigast, kanske när jag var 10 eller nåt drömde jag att klassen var ute och gick så började jag flyga helt plötsligt och så frågade en lärare "kan du flyga?" så sa jag typ "ja kan inte du det?" med en självklar röst, säkert inte min konstigaste men det var konstig iaf.Har haft en nästan likadan, då jag också var ute med klassen nånstans och började flyga, fast ingen märkte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 När jag var liten så drömde jag att jag blev fånga tagen av marsianer och jag var tvungen att bajsa på dom för att jag skulle bli fri ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.