Hedman Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Du är riktigt bra,det är många imitationer som verkligen låter på pricken likadant som personen/figuren du imiterat.Jag är väldigt imponerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elgen3000 Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 det var grymt det blir 10/10 av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Talang 2009, gör iordning scenen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 (redigerat) -------------------------------------------------------------------------------- jaha!! då har jag ett nytt klipp med 35 olika röst imitationer.. och i det här så visar jag också att det är jag som gör rösterna till dom som inte tror att det är jag! några har ni hört förr, några är nya! tog rätt lång tid, men jag hoppas ni blir underhållna! lite parodi, nån kanske är lite så där men va f*n!! skit samma.. mycket nöje../Petter helt sanslöst, dags att släppa Age of Empire spelandet och komma ut ur mörkret! skit i Talang 2009, du kan komma mycket längre än så. Redigerat 14 Mars 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 -------------------------------------------------------------------------------- jaha!! då har jag ett nytt klipp med 35 olika röst imitationer.. och i det här så visar jag också att det är jag som gör rösterna till dom som inte tror att det är jag! några har ni hört förr, några är nya! tog rätt lång tid, men jag hoppas ni blir underhållna! lite parodi, nån kanske är lite så där men va f*n!! skit samma.. mycket nöje../Petter 19 var extremt likt den från AoE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Hur bra some helst du är ju bäst! :lol: :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Extremt awesome :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 pretty awesome Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterOfPette Skrivet 24 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Nytt klipp!!! Ozzy about the bat incident!! http://www.youtube.com/watch?v=d0xD2Ll62Fc som vanligt.. mycket nöje!! /Petter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Nytt klipp!!! Ozzy about the bat incident!! http://www.youtube.com/watch?v=d0xD2Ll62Fc som vanligt.. mycket nöje!! /Petter Awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Najs att du är med i talang, såg att de visade lite av dig i början B) Redigerat 3 April 2009 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 haha najs, finns det nått YT klipp eller så på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.