Lynott Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Supa kn*lla slåss. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Har druckit cider och ätit massa godis och mat. Känner mig sprickfärdig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Äta god mat och ha trevligt med familjen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Äta smulpaj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 spela red alert 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Skönt att denna tråden börjar med mitt namn, hehe skämt åt sido! Ska njuta av kvällen nu, här ätit och druckit gott (lite till ska ner), sen ska jag och tjejen kolla fyrverkerierna! :) Ses 2009! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 GOTT NYTT ÅR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 GOTT NYTT ÅR ALLA PÅ FUSKA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Hoppas alla fjortisar överlever kylan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Hoppas alla fjortisar överlever kylan.Jag såg några fjortis döda ute på gatan. R.I.P fjortisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Själv så ska jag bara sitta hemma och löka.samma här. "löka", jäkligt skönt uttryck, nyårslöfte att använda det så ofta som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 (redigerat) haha var i lund men blev dissad på fest så drog hem och här var det disco så det stänkte men fyrverkeri fick jag nog av på jobbet tbh. ses 2k9. B) Redigerat 1 Januari 2009 av Symptom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.