CeZ Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) iTunes är sämst sämst sämst sämst.För att...? På det här stället motiverar vi våra åsikter. Det enda negativa jag kan hitta är att den är seg i uppstarten. Det är som du säger segt och så har det dom absolut sämsta equalizers någonsin, vilket du än tar låter ljudet helt platt och tråkigt. Samma sak med iPods, min walkmanmobil har 100 ggr bättre bas och ljudkvalite rent allmänt än min iPod nano. Redigerat 4 Januari 2009 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fadyman Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Vilket Program tycker ni e bäst?? Itunes, Winamp elr Windows media player??? :'D jag gillar windows media player bäs av dom 3 men jag tycker att Real player e bäst :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 MediaMonkey äger skiten ur alla mediaplayers som ni har nämnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Spotify smeker alla andra program, även fast man endast bara kan streama... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LyxeLL Skrivet 26 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 kan man se hur hårt komprimerade låtarna e i media monkey?? :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 kan man se hur hårt komprimerade låtarna e i media monkey?? :'D ... menar du bitrate? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 håller mig till mitt itunes ja ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 iTunes är sämst sämst sämst sämst. För att...? På det här stället motiverar vi våra åsikter. Det enda negativa jag kan hitta är att den är seg i uppstarten. Det är som du säger segt och så har det dom absolut sämsta equalizers någonsin, vilket du än tar låter ljudet helt platt och tråkigt. Samma sak med iPods, min walkmanmobil har 100 ggr bättre bas och ljudkvalite rent allmänt än min iPod nano. Jag tror inte det är bättre "stuff" i din mobil än en ny iPod. Har du provat med samma hörlurar och samma volym?Varför ska man ha eqs? Det är väl de som mixat låtarna i studion som gjort ett dåligt job om det inte kan vara "platt" som du kallar det. Itunes är det jag använder. Slipper massa andra program då jag får det som behövs med programvaran till min iPod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LyxeLL Skrivet 27 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 kan man se hur hårt komprimerade låtarna e i media monkey?? :'D ... menar du bitrate? haha ja vene :'P men hur många kbps en låt e på? :'P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 kan man se hur hårt komprimerade låtarna e i media monkey?? :'D ... menar du bitrate? haha ja vene :'P men hur många kbps en låt e på? :'P ja det kan man :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 iTunes är sämst sämst sämst sämst.För att...? På det här stället motiverar vi våra åsikter. Det enda negativa jag kan hitta är att den är seg i uppstarten. Eftersom att den lyckas lagga på Vista även om man har en monsterdator. Men det går att lösa om man avaktiverar allt onödigt skit och stänger av indexering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 kan man se hur hårt komprimerade låtarna e i media monkey?? :'D ... menar du bitrate? haha ja vene :'P men hur många kbps en låt e på? :'P ja det kan man :/ det kan man ju i explorer.exe, inget exklusivt för en musikspelare precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.