KuroKaktus Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Tänkte se hur ni kännar pengar. Själv får jag vecko peng och plåser det på godis. Så får jag månads peng. 30 30 30 130 Så har jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Får 200 spänn i månaden, och på Jul och födelsedag får jag väl något mer än 1000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) Får ungefär 220 i månaden. Btw, tjänar, inte kännar/känner. Vi känner ju inte pengarna, eller? :ph34r: Redigerat 2 Januari 2009 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 jag jobbar röven av mig som simlärare men även som lagerpojke på den lokala fyrverkerihandeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 studiebidrag 1000:- i månaden, sen får jag väl av släkten då o då. börja jobba till sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 får ganska mkt på jul och när jag fyller år. får typ 100-400 per månad olika. kalla mig inte bortskämd lol. justkidding. men jag får de faktist. får olika :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Scammar p12or på wow och köper billigt och säljer dyrt :P? OFC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Jag får ingen veckopeng eller månadspeng utan jag får pengar av morsan när jag behöver det eftersom jag kan ansvara för mina pengar, min bror gör slut på allt han får så därför får han inte riktigt lika mycket som mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Jag får ingen veckopeng eller månadspeng utan jag får pengar av morsan när jag behöver det eftersom jag kan ansvara för mina pengar, min bror gör slut på allt han får så därför får han inte riktigt lika mycket som mig Samma. Får ingen fast peng, men ber jag om pengar så får jag oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Månadspengen ligger runt 250:- utför diverse trädgårds arbeten under sommar halvåret som jag får en hundring för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 får typ 500kr per månad. Sparar inte till något speciellt så då köper jag dyrare kläder som mamma inte vill köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 1200 i månaden. Ansvarar för egna räkningar och klädesköp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.