Gäst Member Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Jag får femhundra kronor i månaden. Inget mer. Behöver alls ingen årspeng eller veckopeng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 1100 i månaden :P betalar kläder, klipping, godis ofc xD osv osv :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Ingenting.. Får när jag behöver..annars betalar pappa ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 500 kr i månaden... Jag behöver INTE betala kläder osv själv! Jag är riktigt nöjd med pengarna jag har 1600 kr :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 100kr i månaden, fast om jag hjälper til hemma te.x mata alla djuren dammsuga så får jag lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mammarumpa Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 (redigerat) Tänkte se hur ni kännar pengar. Själv får jag vecko peng och plåser det på godis. Så får jag månads peng. 30 30 30 130 Så har jag det. känna? Menar du inte tjäna? "Vecko peng" ska sitta ihop (veckopeng) "Månads peng" ska sitta ihop. (månadspeng) Vad är "plåser"? Som grammatikens sändebud ger jag dig ett tips: Du BÖR se över din stavning. Usch. Jag får ont i ögonen. Ett tips! LÄR DIG STAVA!!!!!! Redigerat 24 Januari 2009 av mammarumpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Får 1050:- + lön beroende på hur mkt jag har jobbat. Köper kläder och sådant själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Jag får femhundra kronor i månaden. Inget mer. Behöver alls ingen årspeng eller veckopeng. Glöm inte alla pengar du får från din mamma att köpa fuska mynt för heller! btw, årspeng.. aldrig hört talas om? vad är det? Fick lön igår på 17.000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mammarumpa Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 f*n va mkt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Tänkte se hur ni kännar pengar. Själv får jag vecko peng och plåser det på godis. Så får jag månads peng. 30 30 30 130 Så har jag det. känna? Menar du inte tjäna? "Vecko peng" ska sitta ihop (veckopeng) "Månads peng" ska sitta ihop. (månadspeng) Vad är "plåser"? Som grammatikens sändebud ger jag dig ett tips: Du BÖR se över din stavning. Usch. Jag får ont i ögonen. Ett tips! LÄR DIG STAVA!!!!!! Ett tips; Försök se möjligheter/alternativ till ord där man råkat trycka på fel tangent. Plåser bör vara Blåser antar jag ;> Herregud Nomatic! Share? ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Tänkte se hur ni kännar pengar. Själv får jag vecko peng och plåser det på godis. Så får jag månads peng. 30 30 30 130 Så har jag det. känna? Menar du inte tjäna? "Vecko peng" ska sitta ihop (veckopeng) "Månads peng" ska sitta ihop. (månadspeng) Vad är "plåser"? Som grammatikens sändebud ger jag dig ett tips: Du BÖR se över din stavning. Usch. Jag får ont i ögonen. Ett tips! LÄR DIG STAVA!!!!!! Jag hittade två stavfel. Att stava veckopeng med mellanrum är att särskriva. Det är inte att stava fel. Tänk att man stavar rätt på både rått kött och råttkött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mammarumpa Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Seriöst. Tror du jag bryr mej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.