WASD Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=97713 Helt sjukt. Ska garanterat prova det, innan det blir nerfat Redigerat 3 Januari 2009 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 153k i crits. Lite Private va? Vore det retail så ärre chillalåda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 153k i crits. Lite Private va? Vore det retail så ärre chillalåda Nej, det är http://www.wowhead.com/?spell=44396 inte private server, han har 150,000 spelldamage visar han en bit in i filmen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Redan blivit nerfat så det är nog lite försent du, men ja kul så länge det vara ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Redan blivit nerfat så det är nog lite försent du, men ja kul så länge det vara ^^Källa? filmen blev uppladad på WCM för 3 dar sen, blizzard brukar inte vara så snabba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Redan blivit nerfat så det är nog lite försent du, men ja kul så länge det vara ^^Källa? filmen blev uppladad på WCM för 3 dar sen, blizzard brukar inte vara så snabba Är det så stora buggs så hotfixar dom det. och det tar ca 5 min. dock vet jag inte om dom har fixat det, men vet att dom har hotfixat andra stora buggs innan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) Buggen har varit känd ganska länge nu.Har inte sett filmen än men det verkar som han spell stealar skölden som mobs gör. Han får skölden och när mobs slår så ökar hans spell dmg drastiskt. Redigerat 4 Januari 2009 av Zaff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Fixat :( man kan inte spellsteala Bone Shield längre, jag provade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Han spellstealar bone armor som i HC naxx absorberar 1,2 MILJON dmg, sjukt - jo jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Häftigaste buggen jag sett hitills :P Hade varit kul att göra om det fortfarande gick. Och om jag hade en mage ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Haha, f*n va fränt :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Totalt galet, dessa tyskar säger jag bara ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg