The Moose Skrivet 24 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Inte på 360't då men jag antar att det är lika kul att veta ändå: Skuttar runt i Little Big Planet. Har nyss fått den ryska soldat skruden :D http://img8.imageshack.us/img8/7614/aphotoz.jpg Det spelet verkar grymtkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Inte på 360't då men jag antar att det är lika kul att veta ändå: Skuttar runt i Little Big Planet. Har nyss fått den ryska soldat skruden :D http://img8.imageshack.us/img8/7614/aphotoz.jpg Det spelet verkar grymtkul. Det är det. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 jag såg en yao gai som försökte döda en deahclaw. fast deahclaw vann. och en gång en deahclaw döda 2 scorpioner och 3 kor bara för att komma till mig! På fallout 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 jag såg en yao gai som försökte döda en deahclaw. fast deahclaw vann. och en gång en deahclaw döda 2 scorpioner och 3 kor bara för att komma till mig! På fallout 3 Det är sådana random saker som gör Fallout 3 roligt! :P Plockade själv nyss upp Crysis igen. Se upp koreaner! Screenshot som jag tog ingame: http://img3.imageshack.us/img3/6395/screenshot0000jmx.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Spelade nyss en helluva CoD4 match. 26 kills 1 death tills att hosten drog.. Normalt sett är jag inte särskilt bra, men vissa dagar är bra dagar. :) M40<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Spelar Fight Night Round 4 <3 Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Spelar Fight Night Round 4 <3 Hur? Laddat ner? OnT: Varvar Dark Sector på Brutal. (ska få en achievement) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Spelar Fight Night Round 4 <3 Hur? Laddat ner? OnT: Varvar Dark Sector på Brutal. (ska få en achievement) Kanske bara är jag som minns fel, men var det inte du som klagade på Fuzioner eller vad han hette fr att ha laddat ner Prototype? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Spelar Fight Night Round 4 <3 Hur? Laddat ner? OnT: Varvar Dark Sector på Brutal. (ska få en achievement) Kanske bara är jag som minns fel, men var det inte du som klagade på Fuzioner eller vad han hette fr att ha laddat ner Prototype? Jo, jag klagade lite grann för det. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Spelar cs Wc server Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 skjuter älgar i cod 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 TF2 :) ska spela Little big planet snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.