Garone Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Totalmashar allt i RE5 med min Infinite Ammo-M500 (magnum). fu Du varvade på hard först hoppas jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 (redigerat) Totalmashar allt i RE5 med min Infinite Ammo-M500 (magnum). fu Du varvade på hard först hoppas jag? Nej, Amateur. :blush: Redigerat 7 Juli 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 RaFar på mitt nya acc med en kompis i WoW. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 (redigerat) Körde ihjäl några med en flygande båt på GTA Vice City nyss.Polisen också. :) (PC) Hade en flyg mod,och landade på vägen.Kunde köra snabbt med båten på marken.Synd att den sprängdes sen :(. Redigerat 6 Juli 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Prototypar i Prototype, Far Cryar i Far Cry 2 och Gta 4ar i Gta 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Prototypar i Prototype, Far Cryar i Far Cry 2 och Gta 4ar i Gta 4. Ska börja lira Prototype ikväll! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Räddar puckar på min Be-A-Pro karriär på NHL 09. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Räddar puckar på min Be-A-Pro karriär på NHL 09. Kan man vara målis? Sweet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Räddar puckar på min Be-A-Pro karriär på NHL 09. Kan man vara målis? Sweet! Jepp, det är svin roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Flyttar till allmänt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Totalmashar allt i RE5 med min Infinite Ammo-M500 (magnum). fu Du varvade på hard först hoppas jag? Nej, Amateur. :blush: http://i81.photobucket.com/albums/j207/drhart2006/fffffuuuuuuu.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Flyttar till allmänt... Tack så mycket Nafrali! Okej för er som ej sett tråden innan, så är det en tråd då jag vill att du berättar vad du gör just nu i spelens värld, precis som trådtiteln lyder! Spöar du goombas i Super Mario t.ex? You name it! Tråden har innan varit i Xbox 360 sektionen men är ny flyttad för att det finns fler spel än bara på Xbox 360 eller hur! Berätta nu vad du gör i spelens värld! Själv. Ska precis börja spela Prototype! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.