Fruktnystan Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Fick WoW och Silent Hill Homecoming idag som jag beställde på cdon i fredags.Så sitter och lirar Silent Hill nu,var lite segt i början när man bara hade kniv.Men har fått tag i ett järnrör så nu är det desto roligare :) Fett fail om Silent Hill är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Fick WoW och Silent Hill Homecoming idag som jag beställde på cdon i fredags.Så sitter och lirar Silent Hill nu,var lite segt i början när man bara hade kniv.Men har fått tag i ett järnrör så nu är det desto roligare :) Fett fail om Silent Hill är roligt. Fett fail om någon tycker att Silent Hill Homecoming ens är en gnutta bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 (redigerat) Fick WoW och Silent Hill Homecoming idag som jag beställde på cdon i fredags.Så sitter och lirar Silent Hill nu,var lite segt i början när man bara hade kniv.Men har fått tag i ett järnrör så nu är det desto roligare :) Fett fail om Silent Hill är roligt. Fett fail om någon tycker att Silent Hill Homecoming ens är en gnutta bra. Fett fail att dra en sådan slutsats när man knappt hunnit spelat något. Redigerat 6 Augusti 2009 av Hedman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Fick WoW och Silent Hill Homecoming idag som jag beställde på cdon i fredags.Så sitter och lirar Silent Hill nu,var lite segt i början när man bara hade kniv.Men har fått tag i ett järnrör så nu är det desto roligare :) Fett fail om Silent Hill är roligt. Fett fail om någon tycker att Silent Hill Homecoming ens är en gnutta bra. Fett fail att dra en sådan slutsats när man knappt hunnit spelat något :/ Garones eller min slutsats? För det är uppenbart att spelet inte har nåt att sätta emot del 1, 2 och 3 i serien, vilken du än menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Fick WoW och Silent Hill Homecoming idag som jag beställde på cdon i fredags.Så sitter och lirar Silent Hill nu,var lite segt i början när man bara hade kniv.Men har fått tag i ett järnrör så nu är det desto roligare :) Fett fail om Silent Hill är roligt. Fett fail om någon tycker att Silent Hill Homecoming ens är en gnutta bra. Fett fail att dra en sådan slutsats när man knappt hunnit spelat något :/ Garones eller min slutsats? För det är uppenbart att spelet inte har nåt att sätta emot del 1, 2 och 3 i serien, vilken du än menar. Jag menar givetvis båda.Men jag formulerade lite fel.Jag har inte kommit speciellt långt än och det känns lite halv segt men jag förväntar mig att spelet ska bli bättre med tiden.Sen angående svaren på era inlägg menade jag att det kanske var lite fel att dra en sådan slutsats när jag knappt spelat något.Finns många spel som börjar segt men som lite senare i spelet blir mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Guitar Hero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Spelar RoL(=rise of legends) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hollow Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 ehhmm... spelar faktiskt inte :P är inne på one manga o läser one piece, läser harry potter och ibland så spelar jag skate it... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Försöker klara ssbb med alla characters på classic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Lirar igenom Fallout 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Lirar igenom Fallout 3 Vilken quest är du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Lirar igenom Fallout 3 Vilken quest är du på? Galaxy Radio News tror jag den hette, ska hämta nån parabolantenn eller nått sånt från ett museum och sätta upp den på ett ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.