knark Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Du borde skaffa det här när det kommer till Sverige. :D Haha har sett det innan, ser galet ut! :D HAHAHA, vad fan var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Det jag förstod av ditt inlägg var: Börja om som mage och ha med Morrigan-Wynne-Leliana i ditt party och spela igenom på easy. Har "precis" börjat spela och har än så länge bara kommit en bit in. Kan säga att min hero är lvl 8. det kanske ger er en ledtråd om hur långt jag har kommit. Vill helst inte veta av några spoilers inte. =P Spelet blir extremt enkelt om du har en grupp med bara mages speccade fullt i Primal. ( Eld, jord och is. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Ska ta och börja om som mage i DAO efter svar från både er här och efter att kollat runt på andra sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Damn, this can't be, Damn, this can't be, Damn, this can't be, Damn, this can't be, Damn, this can't be, Damn, this can't be. Nej jag har inte fått RED RING OF DEATH, jag spelar bara Soul Calibur II. Detta är nämligen orden jag hör varje gång jag och Spawn förlorar en match i Soul Calibur II till Xbox. Jag dör, jag hör hans ramsa om och om igen. Varför, Oh why?? Kan man inte skippa detta så jag slipper höra det varenda gång jag förlorar, det är så jobbigt, frustrerande och extremt påfrestande. http://img290.imageshack.us/img290/1492/soulcalibur2header7an.jpg En annan grej jag totalt flippade på var en s.k dungeon i Soul Calibur där du möter ett antal s.k Berserkers innan du kommer till en boss. Jag tog mig igenom ca 15 st. Berserkers och kände, jag fortsätter lite senare och tog för givet att jag skulle fortsätta där jag slutade. Självklar inte, allting var borta i denna dungeon när jag kom tillbaka till den och alla 15 berserkers jag hade klarat på kanske en halvtimme är jag nu naturligtvis tvingad att göra om. Tur i oturen är att detta är ett submission (eller vad det nu hette) och jag behöver inte klara det för att ta mig vidare i storyn. http://images1.wikia.nocookie.net/soulcalibur/images/thumb/c/cc/Berserker.jpg/250px-Berserker.jpg Berserker Jag ångrar mig att jag valde Spawn som karaktär för att klara Story-mode. Han såg bara tuff ut, men känns seg att spela med. Nu har jag kommit till Chapter 3 och känner att det är för sent att börja om med en annan, ah well. Det låter inte direkt som jag gillar detta spelet, jag bara stör mig på dessa saker...ganska mycket. Soul Calibur II är faktiskt en riktigt snygg och välgjord fighter till Xboxen. Tar bara tid att lära sig bemästra detta spelet, såväl som tekniken att slåss och tekniken att förstå när en spelutvecklare vill jävlas med dig. Ha en fortsatt trevlig kväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 OHHHHHHHHHHHHHHHH, jag var fetberoende av SC2 när jag var mindre, asnajs spel. Och man kan byta karaktär under spelets gång, vettu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Ska ta och börja om som mage i DAO efter svar från både er här och efter att kollat runt på andra sidor. Det jag sa tidigare om stunlock funkar inte längre... De patchade det idag. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 OHHHHHHHHHHHHHHHH, jag var fetberoende av SC2 när jag var mindre, asnajs spel. Och man kan byta karaktär under spelets gång, vettu ;) Haha fick berättat det för mig innan också. Thx anyways :P Orkar inte med Spawn längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Spelar som sniper i tf2 på orange X3, har fått headshot 10 gånger utan att dö nu :), även fast det är rätt enkelt med sniper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 FIFA10 just nu, Nån som vill mötas? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 lirar lite New super mario bros till wii. är på sista världen, har varit lite lätt hitills men hoppas att det blir lite svårare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 lirar lite New super mario bros till wii. är på sista världen, har varit lite lätt hitills men hoppas att det blir lite svårare Det ska tydligen vara rätt enkelt om man kör själv, men desto svårare om man är fler. Enligt LEVEL i alla fall ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 lirar lite New super mario bros till wii. är på sista världen, har varit lite lätt hitills men hoppas att det blir lite svårare Det ska tydligen vara rätt enkelt om man kör själv, men desto svårare om man är fler. Enligt LEVEL i alla fall ;) ok, kör med min låtsas pappa, han är mario och jag är den blåa toaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.