Gäst EmoNerdChild Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Väntar på att modern warfare två ska installeras klart nån gång... Har hållit på i en timma redan, jag klarar inte 12 minuter till :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Spelar Wii bros. (New) och Mario Kart som en dåre. Satsar på att låsa upp allt på Mario Kart, behöver dock ett Galaxy för att få Rosalina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Försöker få The Saboteur att fungera, men patchhelvettet som var tänkt att fixa ATI problemet vägrar att installeras. -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Kör campaign i MW 2 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Tycker synd om de som fått MW2 till juklapp, massor av folk som väntar på att få äga ut dom i multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Just nu älskar jag Assassin's Creed 2, och försöker bilda mig en uppfattning om huruvida jag älskar eller hatar mitt nya Borderlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Just nu älskar jag Assassin's Creed 2, och försöker bilda mig en uppfattning om huruvida jag älskar eller hatar mitt nya Borderlands. I envy you... Själv kan jag inte riktigt gilla AC2 hur mycket jag än försöker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Tycker synd om de som fått MW2 till juklapp, massor av folk som väntar på att få äga ut dom i multiplayer.Där har du inte rätt.Satte och spelade online igår efter att ha klarat campainen på ungefär 3 timmar. Blev inte ut ägd, fast jag aldrig spelat en fps på min egna dator förut. Jag vann flera matcher i det där när de är alla mot alla. mitt lag vann alltid i team deathmatch. Fast det kan ju bero på att jag kört otroligt mycket world at war på wii? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Just nu älskar jag Assassin's Creed 2, och försöker bilda mig en uppfattning om huruvida jag älskar eller hatar mitt nya Borderlands. I envy you... Själv kan jag inte riktigt gilla AC2 hur mycket jag än försöker... Hur så? Det enda riktiga problemet ettan hade var ju repetitiviteten (ouch my tongue), men tvåan är ju långt mer varierat, så då är ju problemet fixat, och spelet OH så mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Tycker synd om de som fått MW2 till juklapp, massor av folk som väntar på att få äga ut dom i multiplayer.Där har du inte rätt.Satte och spelade online igår efter att ha klarat campainen på ungefär 3 timmar. Blev inte ut ägd, fast jag aldrig spelat en fps på min egna dator förut. Jag vann flera matcher i det där när de är alla mot alla. mitt lag vann alltid i team deathmatch. Fast det kan ju bero på att jag kört otroligt mycket world at war på wii? Jo visst, om man är bra på andra COD-spel kanske inte fallet blir så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 (redigerat) Cod Mw2, hell yeah! har gått upp 4 ranker idag eller ngt. Och idag va det typ första gången 4 pers i samma spel började kalla mig hacker/cheater =D Det känns bra då. Redigerat 26 December 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Lagade nyss nytt PSN och blev ägd i MW2 online när jag använda första sniper vapnet utan attachments. Väntar på att få komma hem från mommo och testa AC2 ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.