SNUFFINATOR Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Äger skiten ur alla i MAG :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Håller på med MW2 sp,finns bara ett ord:Grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Tar över control points som scout i tf2. orangeX3 är jävligt roligt att göra det på! :lol: Ända banan man kör på :) (ibland 2 fort) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Blir lite sur över att jag (fuck spoilertags!) inte fick se Talis ansikte i Mass Effect 2, även fast jag hade sex med henne. Halo 1s slut all over again ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Blir lite sur över att jag (fuck spoilertags!) inte fick se Talis ansikte i Mass Effect 2, även fast jag hade sex med henne. Halo 1s slut all over again ;( Ja ffs... Jag vill se hur quarians ser ut under hjälmen :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Skaffade Cod 4 igår, jag äger på det:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Blir lite sur över att jag (fuck spoilertags!) inte fick se Talis ansikte i Mass Effect 2, även fast jag hade sex med henne. Halo 1s slut all over again ;( FFFFFFFFFFUUUUUUUU- Fan vad värdelöst >: ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Blir lite sur över att jag (fuck spoilertags!) inte fick se Talis ansikte i Mass Effect 2, även fast jag hade sex med henne. Halo 1s slut all over again ;( FFFFFFFFFFUUUUUUUU- Fan vad värdelöst >: ( Mm, men jag älskar Tali ändå :3 Fast det är bäst för Bioware att hon är med i trean också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojje Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 jag kör pokemon diamond (tränar i ligan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Blir lite sur över att jag (fuck spoilertags!) inte fick se Talis ansikte i Mass Effect 2, även fast jag hade sex med henne. Halo 1s slut all over again ;( FFFFFFFFFFUUUUUUUU- Fan vad värdelöst >: ( Mm, men jag älskar Tali ändå :3 Fast det är bäst för Bioware att hon är med i trean också. Eller hur, annars blir det fan drive-by på deras huvudkontor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 (redigerat) Fick Colin McRae DiRT 1 gratis på ICA idag. :D Har spelat det i stort sett hela dagen och har klarat 50% av karriären. Och dessutom väntar jag till 4 Februari för då kommer det ett demo på Aliens vs Predator. Redigerat 2 Februari 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Blir lite sur över att jag (fuck spoilertags!) inte fick se Talis ansikte i Mass Effect 2, även fast jag hade sex med henne. Halo 1s slut all over again ;( FFFFFFFFFFUUUUUUUU- Fan vad värdelöst >: ( Mm, men jag älskar Tali ändå :3 Fast det är bäst för Bioware att hon är med i trean också. Eller hur, annars blir det fan drive-by på deras huvudkontor. You know it. De har säkert inte ens funderat ut hur quarians egentligen ser ut. Jag menar, hur de än är så lär det väl bli lite av en besvikelse. Typ värsta trumvirveln medan Tali (eller nån annan quarian) tar av sig masken, och sen det där wah-wah-wah-waaaaaaaaaaaaah fail-ljudet när det visar sig att de lite väl lika människor eller ser ut som totala freaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.