Darkdevil Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Blir lite sur över att jag (fuck spoilertags!) inte fick se Talis ansikte i Mass Effect 2, även fast jag hade sex med henne. Halo 1s slut all over again ;( FFFFFFFFFFUUUUUUUU- Fan vad värdelöst >: ( Mm, men jag älskar Tali ändå :3 Fast det är bäst för Bioware att hon är med i trean också. Eller hur, annars blir det fan drive-by på deras huvudkontor. You know it. De har säkert inte ens funderat ut hur quarians egentligen ser ut. Jag menar, hur de än är så lär det väl bli lite av en besvikelse. Typ värsta trumvirveln medan Tali (eller nån annan quarian) tar av sig masken, och sen det där wah-wah-wah-waaaaaaaaaaaaah fail-ljudet när det visar sig att de lite väl lika människor eller ser ut som totala freaks. Mjo chansen för besvikelse är ju rätt stor : / Funderar ifall man ska ta och lira igenom Mass Effect 2 igen, och så sitter jag och väntar på att Dragon Age Origins: Awakening ska komma ut. : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Blir lite sur över att jag (fuck spoilertags!) inte fick se Talis ansikte i Mass Effect 2, även fast jag hade sex med henne. Halo 1s slut all over again ;( FFFFFFFFFFUUUUUUUU- Fan vad värdelöst >: ( Mm, men jag älskar Tali ändå :3 Fast det är bäst för Bioware att hon är med i trean också. Eller hur, annars blir det fan drive-by på deras huvudkontor. You know it. De har säkert inte ens funderat ut hur quarians egentligen ser ut. Jag menar, hur de än är så lär det väl bli lite av en besvikelse. Typ värsta trumvirveln medan Tali (eller nån annan quarian) tar av sig masken, och sen det där wah-wah-wah-waaaaaaaaaaaaah fail-ljudet när det visar sig att de lite väl lika människor eller ser ut som totala freaks. Mjo chansen för besvikelse är ju rätt stor : / Funderar ifall man ska ta och lira igenom Mass Effect 2 igen, och så sitter jag och väntar på att Dragon Age Origins: Awakening ska komma ut. : D Om man börjar om efter att ha varvat så får man lite extra prylar att leka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Nån som testat den där nya DLC:en (som man får en ny companion,nya items och nytt uppdrag med)? Har den men inte orkat fixa det än :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Nån som testat den där nya DLC:en (som man får en ny companion,nya items och nytt uppdrag med)? Har den men inte orkat fixa det än :)Jag har det, den nya komanjonen är rätt ball. Det nya uppdraget var inget speciellt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 (redigerat) Skaffade just Safety First achievementen och What Are You Trying To Prove i Left 4 Dead. http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/apps/500/816dfc9c7db8568139ba5bbe91efded5218ef918.jpg Survive all campaigns on Expert. http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/apps/500/13845c65f665b3886d33997761143562bdf42e82.jpg Play an entire campaign with no Survivors taking friendly fire damage. Redigerat 3 Februari 2010 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Testade AvP demot... Tar 100 år att komma in i ett spel och när man väl kommer in så ser man hur fail allt är. Hoppas verkligen att de andra gamemodes som har tagits bort i demot slår deathmatch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Testade AvP demot... Tar 100 år att komma in i ett spel och när man väl kommer in så ser man hur fail allt är. Hoppas verkligen att de andra gamemodes som har tagits bort i demot slår deathmatch...Var allt fail? Av det man fick testa på ofc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Varvade Ballad of Gay Tony i förrgår, fick mitt Bioshock/Oblivion pack i förra veckan (<3) och FC:ade 7 nya låtar på GH:3 idag =O ^^ Fick också mitt Bioshock/Oblivion pack förra veckan. ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Spelar betan till Bad Company 2 på PC. Fan, mycket måste fixas.Det är därför det är ett Beta. Ja, jag har inte sagt annat. Lirar nya Highlander mode på TF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Testade AvP demot... Tar 100 år att komma in i ett spel och när man väl kommer in så ser man hur fail allt är. Hoppas verkligen att de andra gamemodes som har tagits bort i demot slår deathmatch...Jag laddade ner AvP demot idag och jag hade skitkul.Jag älskade demot, kan inte vänta till det hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Testade AvP demot... Tar 100 år att komma in i ett spel och när man väl kommer in så ser man hur fail allt är. Hoppas verkligen att de andra gamemodes som har tagits bort i demot slår deathmatch... Var allt fail? Av det man fick testa på ofc. Nej, vissa delar var rätt häftiga. Speciellt grafiken, optimeringen ( för PC iallafall. ) och avrättningsanimationerna. Jag laddade ner AvP demot idag och jag hade skitkul.Jag älskade demot, kan inte vänta till det hela spelet. Somliga är mer lättroade än andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 avp demot var bara ett fail.det går inte ens hitta en match hade bara tur igår gick in i första matchen. spelet var nice men demot är ett riktig fail och jag tror man måste bjuda in kompisar för att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.