KuroKaktus Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Spelade Super Meat boy nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Ska beställa: Wwe: Legends of wrastlemania till ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Klarade just ut NFS Hot Pursuit's polis karriär med guld på allting. Ska börja med race karriären sedan nån gång. Men just nu sitter jag och funderar om jag ska köpa Raskulls, det nya arcade spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Har nyss fått 22 winstreak med min nya clan NinjaPro på mw2 ;D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Blir väl att spela lite SA-MP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Har nyss fått 22 winstreak med min nya clan NinjaPro på mw2 ;D.Cool clan name bro Sitter och försöker få fem stjärnor på Jerry Was A Race Car Driver, Expert-Bas, Rock Band 3.Jag vill döda den här låten. Den är LÅNGT mycket svårare än alla andra on-disc-låtar, och detfaktum att de slänger in ackord i bascharts är fan inte okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Jag krossar allt motstånd på playzeek samt i pcw's med min cs 1.6-klan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Klarade just ut NFS Hot Pursuit's polis karriär med guld på allting. Ska börja med race karriären sedan nån gång. Men just nu sitter jag och funderar om jag ska köpa Raskulls, det nya arcade spelet.Är NFS Hot Pursuit bra? Beställde det för nån minut sen. Jag har hittat tillbaka till Black Ops och har spelat det mer nu på två dagar än vad jag har spelat sen det kom ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Klarade just ut NFS Hot Pursuit's polis karriär med guld på allting. Ska börja med race karriären sedan nån gång. Men just nu sitter jag och funderar om jag ska köpa Raskulls, det nya arcade spelet.Är NFS Hot Pursuit bra? Beställde det för nån minut sen. Jag gillar det extremt mycket, nya bilar och flera saker att använda som både polis och race. Fast saknar också att man ska kunna åka runt i en stad och välja vilka lopp man vill köra, det finns i någon tidigare NFS, vet dock inte vilken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Sitter och håller på med Defender of Varrock i RuneScape. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Ska köpa NFS Hot Pursuit idag tror jag. :D Klarade just ut NFS Hot Pursuit's polis karriär med guld på allting. Ska börja med race karriären sedan nån gång. Men just nu sitter jag och funderar om jag ska köpa Raskulls, det nya arcade spelet.Är NFS Hot Pursuit bra? Beställde det för nån minut sen. Jag gillar det extremt mycket, nya bilar och flera saker att använda som både polis och race. Fast saknar också att man ska kunna åka runt i en stad och välja vilka lopp man vill köra, det finns i någon tidigare NFS, vet dock inte vilken. Tror det var i NFS Carbon eller vad det nu hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Just nu söker jag igenom mina spel och försöker få trophies > :o < > :o < Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.