fubbis Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 stämplar pass i papers please Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Leker kapitalist i Tropico 4Är det kul? Jag har tropico 3 och tyckte det var najs, är det värt att skaffa 4an? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Är det kul? Jag har tropico 3 och tyckte det var najs, är det värt att skaffa 4an?Personligen tycker jag att det är väldigt kul, dock har jag inte hunnit spela 3an så jag vet inte hur stor skillnad det är. Det var en rea för några dagar sen, antar att du missade den? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 (redigerat) Jag spelar inte nu. Men annars kör jag Lol som vanligt och är uttråkad. Redigerat 20 Augusti 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Jag spelar inte nu. Men annars kör jag Lol som vanligt och är uttråkad. Kanske ska gå ut och göra nåt med polarna då? Klättrar ranked i LoL och bygger hus i Minecraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 (redigerat) Dampar på att alla kör master yi! VARFÖR är YI s¨j'vla billig!? jävla snopp champ op som fän o alla gamed jag kör så är de nån jävla p12a som instalockar yii och ksar sönder och säger att h'n är op och att ingen kommer någonsin ta h'n. -.- Reportat så många gånger så jag börjar tröttna. DE jävlarna kan köpa vad fan som helst o de utrotar hela summonersrift J'vla BÖG CHAMP! SEN är de ju inte nog me det!=?! DE ANDRA i hans lag spelar vidrigt lätta champs och op x FIZZ , VI, DARIUS, Fiiora, YI, TRYNDA, ZIGGS, TEEEMO, Kartus, AATROX, ZED, IRELIA ELLER Någon annan JÄVLA CHAMP man inte behöver använda SiN Brian för att spela!! FÖR i helvete spela inte CHAMPS för att irritera folk som SINGED EELLER TWITCH -.- Redigerat 20 Augusti 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Kanske ska gå ut och göra nåt med polarna då? Jag måste få fråga.Vad är detta övernaturliga fenomen som du refererar till "polarna"? Ontopic: Avslutade precis lite BF3 med Easton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Personligen tycker jag att det är väldigt kul, dock har jag inte hunnit spela 3an så jag vet inte hur stor skillnad det är. Det var en rea för några dagar sen, antar att du missade den? :/Missade det inte, tyckte att €7.49 var lite i mesta laget för ett singleplayer-spel. Nä jag har fått uppfattningen om att 4:an i princip är identiskt med 3an, så jag är lite tvek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2013 Mördar i Hitman Absolution Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 30 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2013 Dödar monster i Dead Space. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 30 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2013 Dödar och pissar på människor i postal 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2013 Har ändrat klart min karaktär i GTA Online, sjukt nöjd. Innan Efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.