Lynott Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Började just spela Dragonica, överaskade roligt faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Ownar alla i cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Finnen spelar mitt wow account medans jag sover. Helt okej för mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Blev klar med Rock Band 1's Endless Setlist för en stund sen. På expert. VoxTar (sång+gitarr samtidigt) såklart, då alla mina vänner suger k*k. I Get By var episk. EPISK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Dragon Age Origins. Min första runda genom spelet. Var skeptisk till en början, men det visade sig vara ett jäkligt bra spel. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Dragon Age Origins. Min första runda genom spelet. Var skeptisk till en början, men det visade sig vara ett jäkligt bra spel. =D Oh yes indeed. Fack allt annat i år, det här är skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Ownar alla i csMen lägg till mig på steam så drar vi en PCW någon gång då ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Slaktar monster i Dragon age origins med min warrior dwarf tillsammans med min hund. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 (redigerat) Bah,nu blev jag sugen på att spela NeverWinter Nights 2 helt plöstligt.:S *Letar fram skivan och installerar*. EDIT:... Redigerat 15 December 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Införskaffa sig ett Wii är vad som händer. Härligt, med spel? Förmodligen filmer :D *sarkasm* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 raidar black temple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fiddle Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 spelar bratz till wi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.