Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Det jag förstod av ditt inlägg var:

Börja om som mage och ha med Morrigan-Wynne-Leliana i ditt party och spela igenom på easy.

 

Har "precis" börjat spela och har än så länge bara kommit en bit in.

Kan säga att min hero är lvl 8. det kanske ger er en ledtråd om hur långt jag har kommit.

Vill helst inte veta av några spoilers inte. =P

Spelet blir extremt enkelt om du har en grupp med bara mages speccade fullt i Primal. ( Eld, jord och is. )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Damn, this can't be, Damn, this can't be, Damn, this can't be, Damn, this can't be, Damn, this can't be, Damn, this can't be. Nej jag har inte fått RED RING OF DEATH, jag spelar bara Soul Calibur II.

 

Detta är nämligen orden jag hör varje gång jag och Spawn förlorar en match i Soul Calibur II till Xbox. Jag dör, jag hör hans ramsa om och om igen. Varför, Oh why?? Kan man inte skippa detta så jag slipper höra det varenda gång jag förlorar, det är så jobbigt, frustrerande och extremt påfrestande.

 

http://img290.imageshack.us/img290/1492/soulcalibur2header7an.jpg

 

En annan grej jag totalt flippade på var en s.k dungeon i Soul Calibur där du möter ett antal s.k Berserkers innan du kommer till en boss. Jag tog mig igenom ca 15 st. Berserkers och kände, jag fortsätter lite senare och tog för givet att jag skulle fortsätta där jag slutade. Självklar inte, allting var borta i denna dungeon när jag kom tillbaka till den och alla 15 berserkers jag hade klarat på kanske en halvtimme är jag nu naturligtvis tvingad att göra om. Tur i oturen är att detta är ett submission (eller vad det nu hette) och jag behöver inte klara det för att ta mig vidare i storyn.

 

http://images1.wikia.nocookie.net/soulcalibur/images/thumb/c/cc/Berserker.jpg/250px-Berserker.jpg

Berserker

 

Jag ångrar mig att jag valde Spawn som karaktär för att klara Story-mode. Han såg bara tuff ut, men känns seg att spela med. Nu har jag kommit till Chapter 3 och känner att det är för sent att börja om med en annan, ah well.

 

Det låter inte direkt som jag gillar detta spelet, jag bara stör mig på dessa saker...ganska mycket. Soul Calibur II är faktiskt en riktigt snygg och välgjord fighter till Xboxen. Tar bara tid att lära sig bemästra detta spelet, såväl som tekniken att slåss och tekniken att förstå när en spelutvecklare vill jävlas med dig.

 

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lirar lite New super mario bros till wii.

 

är på sista världen, har varit lite lätt hitills men hoppas att det blir lite svårare

Det ska tydligen vara rätt enkelt om man kör själv,

men desto svårare om man är fler. Enligt LEVEL i alla fall ;)

 

 

ok, kör med min låtsas pappa, han är mario och jag är den blåa toaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...