The Moose Skrivet 17 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 lirar lite New super mario bros till wii. är på sista världen, har varit lite lätt hitills men hoppas att det blir lite svårare Det ska tydligen vara rätt enkelt om man kör själv, men desto svårare om man är fler. Enligt LEVEL i alla fall ;) ok, kör med min låtsas pappa, han är mario och jag är den blåa toaden. Oooh vad jag vill ha det spelet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Sprutar gyttja med min fyrhjuling i Pure! Poängen stiger som en raket, när jag gör ett special-trick med min egen byggda fyrhjuling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Gör Alexander storyn i Rise and fall: Civilizations at war. Klarade Cleopatra storyn tidigare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Försöker få 100 i winning streak på Battle Tower i Pokemon Platinum. Det går rätt bra, är på 62 just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Ska försöka vinna Tekken 6 idag faktiskt. Men det kommer ta tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Ska försöka vinna Tekken 6 idag faktiskt. Men det kommer ta tid. Lycka till! Själv ska jag spela lite killing floor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Allihopa! Joina The Moose spelkväll! Vi kör "gammalt" hederligt Left 4 Dead. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Jag och Hasse93 drog nyss igenom ett par multiplayer banor på MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Kört lite GTA San Andreas och Batman Arkham Asylum :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 20 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 Mitt i natten jagar älgen achievements i Left 4 Dead. Älgen fick precis en achievement, Only to use pistols through an entire campaign! POP POP POP Zombie you dead!!! http://images1.wikia.nocookie.net/left4dead/images/4/4e/Pistol_1.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 Väntar på att Valve ska fixa milestonebuggen. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 Hugger mig vidare mot seger i Dragon Age Origins, denna gång lirar jag som Dwarf Warrior. Med ett mäktigt buggat svärd vid namn Starnågonting vars modell flippat ur totalt för mig (Den ser av någon konstig anledning ut som en 2h yxa jag hade innan o.o) så köttar jag mig fram genom horder av darkspawns och andra tattare som är dumma nog att korsa min väg, med mig på min resa har jag: Golemen Shale som verkar ha någonting mot fåglar. Wynne som är min privata healertant. Zevran, en lädertokig alv vars röst jag fruktar att höra bredvid mig när jag vaknar på morgonen (Gay). The Circle of Magi står nu under min banner och dvärgarna av Orzammar står på tur. Onward to glory! Haha, lagomt flummigt kl 6 på morgonen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.