360Xbox Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Spelar för fullt. Dom som jag spelar just nu är: - GTA 4 Ballad of Gay Tony - GTA 4 Lost & Damned - Call of Duty Modern Warfare 2 - Left 4 Dead 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Har påbörjat Borderlands, vet dock inte riktigt vad jag ska tycka om spelet o.O. Var i allafall jävligt besviken över att man inte fick göra en egen gubbe att lira som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Måste rekommendera Hinterland. Just nu kostar det bara 60 kronor på Steam. I spelet väljer du en klass och utseende och målet med spelet är att bygga upp en by när man samtidigt dödar mobs och går upp i level. Otroligt underlhållande för priset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Just nu älskar jag Assassin's Creed 2, och försöker bilda mig en uppfattning om huruvida jag älskar eller hatar mitt nya Borderlands. I envy you... Själv kan jag inte riktigt gilla AC2 hur mycket jag än försöker... Hur så? Det enda riktiga problemet ettan hade var ju repetitiviteten (ouch my tongue), men tvåan är ju långt mer varierat, så då är ju problemet fixat, och spelet OH så mycket bättre. Jag har suttit med det i timmar men känner fortfarande inte hur det är olikt ettan på något sätt alls :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Assassins Creed 1: Få target, leta upp creed hideout, få information, leta information, gå till creed hideout, sedan assassination. Gör det 9 gånger, sen slut. Assassins Creed 2: Mycket mer att göra, och inte repetitiv gameplay/missions. Fattar inte hur man kan tycka det är likt ettan i "uppdrags uppläggningen". Men ja rörelserna och vissa vapen är samma, man är ju fortfarande Desmon och en Assassin. Det likheten kommer ju alltid finnas. Men det är mycket bättre. Men kanske inte för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Ska försöka köra lite LFD2, men jag var ganska kass igår kväll så dom jag spelade med lämnade spelet. =P Hoppas på att det ska gå bättre nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 MW2 crashade nyss när jag satt i ett hörn med en riot shield och skyddade mig mot en anfallande chopper gunner. Skadades inte ett piss och så skulle spelet välja att crasha just då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Spelar jävligt mycket Counter-strike 1.6 den senaste tiden. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Använder shotguns i Lost and Damned. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Dödar oskyldiga människor i GTA IV :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 (redigerat) Har fått reda på att det är en kille som har tagit min CDkey till bfv :(:/!! Check your stats page, theres a "player" having played 12 times with your key. And "player" was the ingame name that guy has mostly used with others keys. So unfortunately it seems your cd key got stolen as well. :( So far I know of 5 others to whom it happened the same and those intend to buy another game. Do you have a second cdkey you could use for reinstall? http://forums.fsfa.org/viewtopic.php?f=4&t=931 Helvete. Blir till att köpa ett nytt snart :) Redigerat 29 December 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Assasinerar människor i Assasin's Creed 2, jävligt kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.