bmth Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Bankar av huvuden på zombies med min fina gitarr i left 4 dead 2 på mitt kära xbox :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Försöker komma på något bra MMORPG jag skulle kunna börja med o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Ska dra till Liberty city och testa lite olika vapen och fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Försöker komma på något bra MMORPG jag skulle kunna börja med o; Jag med. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Försöker komma på något bra MMORPG jag skulle kunna börja med o; Jag har lirat ganska så många MMORPG's så jag rekommenderar gärna ett par: World of Warcraft, Champions Online, Eve: Second Genesis, Lord of the rings Online, Age of COnan: Hyborian ADventures, Aion: Eye of Eternity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 ^tower of eternity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Försöker komma på något bra MMORPG jag skulle kunna börja med o;Testat kalonline? Men test servern Panimalsserver är mycket roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Försöker komma på något bra MMORPG jag skulle kunna börja med o; Jag har lirat ganska så många MMORPG's så jag rekommenderar gärna ett par: World of Warcraft, Champions Online, Eve: Second Genesis, Lord of the rings Online, Age of COnan: Hyborian ADventures, Aion: Eye of Eternity Helst som man inte behöver betala för, men jag har testat alla dem som du listade och ungefär 70 st till. :/ Det var dock bara ett jag fastnade för. FlyFF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Kör min andra playtrough på Borderlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 smeker henne försiktigt med kammen sedan tvättar jag henne med duschen för att få bort all löder sen blir det att kela lite. få inga konstiga uppenbarelser jag spelar bara nintedogs på DS :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Försöker äga på Modern Warfare 2 men det går megadåligt. Fick 22 - 9 nu. <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 smeker henne försiktigt med kammen sedan tvättar jag henne med duschen för att få bort all löder sen blir det att kela lite. få inga konstiga uppenbarelser jag spelar bara nintedogs på DS :P Haha.Själv så beställde jag GoW Collection nyss. Känns riktigt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.