The Moose Skrivet 6 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 smeker henne försiktigt med kammen sedan tvättar jag henne med duschen för att få bort all löder sen blir det att kela lite. få inga konstiga uppenbarelser jag spelar bara nintedogs på DS :P Haha.Själv så beställde jag GoW Collection nyss. Känns riktigt nice. This one? http://scrawlfx.com/wp-content/uploads/2009/09/gow-collection-boxart.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 smeker henne försiktigt med kammen sedan tvättar jag henne med duschen för att få bort all löder sen blir det att kela lite. få inga konstiga uppenbarelser jag spelar bara nintedogs på DS :P Haha. Själv så beställde jag GoW Collection nyss. Känns riktigt nice. This one? http://scrawlfx.com/wp-content/uploads/2009/09/gow-collection-boxart.jpg Ja, han menar nog den. Jag ska också köpa den, har pengarna till det. Men, inte tid att spela det. Just nu levlar jag i MW2's multiplayer. Jag och en kompis har spelade special ops igår i 13h och det var i stort sett i streck. Jag har nu tre stjärnor på alla uppdrag i Alpha, Bravo och Charlie. Det fattas två uppdrag i Delta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Testade Overlord II demot nyss.Har annars bara spelat Left 4 Dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 (redigerat) smeker henne försiktigt med kammen sedan tvättar jag henne med duschen för att få bort all löder sen blir det att kela lite. få inga konstiga uppenbarelser jag spelar bara nintedogs på DS :P Lol. jag trodde du gjorde det med en/ett spelkonsol/spel Redigerat 6 Januari 2010 av loopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 ledde just mina Europeiska bröder till seger i mellanöstern. I BF2. efter en hård strid stod vi med alla flaggor utan uncap basen på Operation Smoke Screen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Försöker äga på Modern Warfare 2 men det går megadåligt. Fick 22 - 9 nu. <.< Välkommen till min värld. Omöjligt att snipa när alla kommer rushandes med UMP's -.- Men då känns det skönt att quickscopa dem i skallen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 (redigerat) Yey!Batman Arkham Asylum klarat till 100%! http://i548.photobucket.com/albums/ii353/Singis111/BatmanArkhamASylum100.jpg About time... Redigerat 6 Januari 2010 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Tjännar milliez på Mafia Wars på Facebook xD Och säljer mycket droger och tjänar också mycket pengar på GTA china town wars på psp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Gick nyss upp en level på min nya gubbe i BF2. ska snart få BF2: Complete Collection (stavning ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Kom igång riktigt ordentligt med New Super Mario Bros Wii idag! Första gången jag spelade det var det med två brorsbarn som inte visste vad ordet taktik betydde. :P Den här gången var det en omstart, jag fick klara mig själv, och bättre gick det! http://www.couchcampus.com/wp-content/uploads/2009/11/Wii_New_Super_Mario_Bros_Wii_Mario_chr02.jpg Jag körde om en och en annan bana på värld 1 som redan var avklarad, mest för att komma igång lite nätt. Sedan tog jag mig an värld 2, och den första banan gav mig banimej kalla kårar. Jag försökte, jag dog, jag försökte, jag dog och jag försökte rätt många gånger och dog lika många. Jag tänkte att om jag har svårt med första banan på andra världen kommer detta spelet bli ett helvete. Men så var det inte, till slut så klarade jag den och banorna efter det var så brutalt mycket roligare och enklare och käkarna gjorde ont eftersom smilbanden jobbade så hårt! :) Är det bara jag som anser att bana 1 på värld 2 är skitsvår? Uhhh det blir svårare tänker ni, och ja det är jag medveten om, but hey, I'm a noob, and I'm proud of it! Jag är verkligen ingen Super Mario fantast, naturligtvis har jag spelat dom klassiska spelen men aldrig varit hardcore. http://www.edge-online.com/files/imagecache/article_content_360x270/new%20super%20mario%20bros%20wii_0.jpg Just detta momentet var ta mig tusan inte lätt! Avslutningsvis var det underbart att spela, fann mig själv tänka "en bana till, en till!" och det är så tv-spel ska spelas! Over and out! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Mellansekvenserna i Metal Gear Solid 4 gör mig sömnig. :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 (redigerat) väntar på min gow collection från webbhallen fan vad jag vill spela den! har aldrig spelat 1an och 2an men chains of olymps var grym så dom här måste vara svin bra ochså senare ska jag beställa god of war 3! Redigerat 7 Januari 2010 av ps3games Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.