Gäst 40200 Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Försöker ta achvivments(stavning) på tf2 som scout. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Försöker ta achvivments(stavning) på tf2 som scout.TF2 FTW! Ska spela tf2 med min polare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Försöker ta achvivments(stavning) på tf2 som scout.TF2 FTW! Ska spela tf2 med min polare :) Steam namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Försöker få någon som kan spela att hjälpa mig med SpecOps på veteran (MW2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Jag ska träna upp mig med snipern på MW2. Jag har dock insett att Intervention är bättre än Barrett 50-kaliber. Först körde jag med Barrett, sen med intervention. Nu gillar jag barrett mer för att det är lättare med acog imo. Sant, men silencer suger rätt hårt på barrett, I vilket fall så gillar ajg Intervention bättre. Första gången jag nånsin sköt med Intervention fick jag 2-in-1. :0 Sammanträffande :o Det första skottet jag sköt med Barrett på min första prestige, blev också en collateral. :) Själv tycker jag båda två är riktigt bra, kan spela bra med båda två. Men jag föredrar Barrett, den känns "lättare" och jag har spelat mest med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Jag ska träna upp mig med snipern på MW2. Jag har dock insett att Intervention är bättre än Barrett 50-kaliber. Först körde jag med Barrett, sen med intervention. Nu gillar jag barrett mer för att det är lättare med acog imo. Sant, men silencer suger rätt hårt på barrett, I vilket fall så gillar ajg Intervention bättre. Första gången jag nånsin sköt med Intervention fick jag 2-in-1. :0 Sammanträffande :o Det första skottet jag sköt med Barrett på min första prestige, blev också en collateral. :) Själv tycker jag båda två är riktigt bra, kan spela bra med båda två. Men jag föredrar Barrett, den känns "lättare" och jag har spelat mest med den. Det jag inte gillar med Barrett är att man är tvungen att skjuta 2 skott om det är longshot. Det jag inte gillar med Intervention är att om man missar så är man screwed, för rekylen är skyhög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Dör hela tiden i Dragon Age för att jag inte visste var Leliana var och därför gick och gjorde uppdrag med hunden istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Dör hela tiden i Dragon Age för att jag inte visste var Leliana var och därför gick och gjorde uppdrag med hunden istället.Hunden är väl inte så dålig? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Dör hela tiden i Dragon Age för att jag inte visste var Leliana var och därför gick och gjorde uppdrag med hunden istället.Hunden är väl inte så dålig? :( Ibland är han faktist ganska bra men ofta så dör han direkt:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Hustlar som fan i GTA IV, underbart spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Ska snart boosta på MW2 med Critical. (PC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 spöar monsters i god of war 1 till ps3 från min gow collection :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.