Fruktnystan Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Har precis vart och hämtat mitt BS2, ska sätta mig och spela det snart :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Jag.... ska spela Fiesta online snart och äga lite noobs :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Conclusion: Bioshock 2 är tio gånger sämre en ettan och flerspelarläget är ju ett skämt... Fy fan, vilken besvikelse. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Har installerat Bad Company 2.. Men min kort pallar inte högsta :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Conclusion: Bioshock 2 är tio gånger sämre en ettan och flerspelarläget är ju ett skämt... Fy fan, vilken besvikelse. :/ Tru. En besvikelse än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Har installerat Bad Company 2.. Men min kort pallar inte högsta :(Say what? Har du installerat BF BC 2?De har väl inte släppt en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Han menar betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Conclusion: Bioshock 2 är tio gånger sämre en ettan och flerspelarläget är ju ett skämt... Fy fan, vilken besvikelse. :/ Tru. En besvikelse än så länge. Jag vill inte tro det jag läser!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Conclusion: Bioshock 2 är tio gånger sämre en ettan och flerspelarläget är ju ett skämt... Fy fan, vilken besvikelse. :/ Tru. En besvikelse än så länge. Jag vill inte tro det jag läser!! :( Storyn engagerar mig inte för fem öre, snarare förvirrar den mig, eftersom jag inte minns precis alla detaljer från ettan. Och själva spelsystemet har inte utvecklats över huvud taget från föregångaren. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Conclusion: Bioshock 2 är tio gånger sämre en ettan och flerspelarläget är ju ett skämt... Fy fan, vilken besvikelse. :/ Tru. En besvikelse än så länge. Jag vill inte tro det jag läser!! :( Storyn engagerar mig inte för fem öre, snarare förvirrar den mig, eftersom jag inte minns precis alla detaljer från ettan. Och själva spelsystemet har inte utvecklats över huvud taget från föregångaren. :( Say what?! Storyn är den enda orsaken jag forsätter spela just nu. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Conclusion: Bioshock 2 är tio gånger sämre en ettan och flerspelarläget är ju ett skämt... Fy fan, vilken besvikelse. :/ Tru. En besvikelse än så länge. Jag vill inte tro det jag läser!! :( Storyn engagerar mig inte för fem öre, snarare förvirrar den mig, eftersom jag inte minns precis alla detaljer från ettan. Och själva spelsystemet har inte utvecklats över huvud taget från föregångaren. :( Say what?! Storyn är den enda orsaken jag forsätter spela just nu. :P Ja, men du kanske förstår wtf det är som händer. När utspelar sig det här jävla spelet egentligen? O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Conclusion: Bioshock 2 är tio gånger sämre en ettan och flerspelarläget är ju ett skämt... Fy fan, vilken besvikelse. :/ Tru. En besvikelse än så länge. Jag vill inte tro det jag läser!! :( Storyn engagerar mig inte för fem öre, snarare förvirrar den mig, eftersom jag inte minns precis alla detaljer från ettan. Och själva spelsystemet har inte utvecklats över huvud taget från föregångaren. :( Say what?! Storyn är den enda orsaken jag forsätter spela just nu. :P Ja, men du kanske förstår wtf det är som händer. När utspelar sig det här jävla spelet egentligen? O_o 10 år efter Bioshock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.