Rullis Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Failar i God of War II. Lyckas inte döda den där kolossen i början :( Athena? Hon är skitlätt ju :c hoppa in i crossbowen bara^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Slaktar en noob klan i MW2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Det är den andra fajten jag failar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Kör lite Wow lvlar upp min Belf dk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Trollar folk på mw2. Det är otroligt lätt att få folk att bli pissed off har jag märkt. =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Pcw på Css Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 försöker gå upp en rank på bf2 och låsa upp DAO-12 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Ojjar mig över att jag måste spela om Infinite Undiscovery två gånger till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Ojjar mig över att jag måste spela om Infinite Undiscovery två gånger till. Vrf?? Spelar css Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Jag har nyss klarat GOW2 på hardcore... Nu försöker jag med INSANE :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Infinite Undiscovery... Oändlig oupptäckning? Är undiscovery ens ett ord?! Låter japanskt. Ojjar mig över att jag måste spela om Infinite Undiscovery två gånger till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Köpte Modern Warfare 2! Grymt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.