Gäst DarkLight Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Försöker komma på vilket spel jag skall spela av dessa spel; - Megaman 10. - Resistance 2. - Killzone 2. - Street Fighter IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Försöker komma på vilket spel jag skall spela av dessa spel; - Megaman 10. - Resistance 2. - Killzone 2. - Street Fighter IV. Inte Killzone 2 iaf... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Försöker komma på vilket spel jag skall spela av dessa spel; - Megaman 10. - Resistance 2. - Killzone 2. - Street Fighter IV. Megaman 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Försöker komma på vilket spel jag skall spela av dessa spel; - Megaman 10. - Resistance 2. - Killzone 2. - Street Fighter IV. Inte Killzone 2 iaf... :lol: Vadå inte killzone 2 :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Försöker komma på vilket spel jag skall spela av dessa spel; - Megaman 10. - Resistance 2. - Killzone 2. - Street Fighter IV. Inte Killzone 2 iaf... :lol: Sägs vara ett svårt trophyspel. Det finns väldigt svåra trophies att få, sägs det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Försöker komma på vilket spel jag skall spela av dessa spel; - Megaman 10. - Resistance 2. - Killzone 2. - Street Fighter IV. Inte Killzone 2 iaf... :lol: Sägs vara ett svårt trophyspel. Det finns väldigt svåra trophies att få, sägs det. Fast man kanske inte bara spelar för att få trophies. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Försöker komma på vilket spel jag skall spela av dessa spel; - Megaman 10. - Resistance 2. - Killzone 2. - Street Fighter IV. Inte Killzone 2 iaf... :lol: Sägs vara ett svårt trophyspel. Det finns väldigt svåra trophies att få, sägs det. Fast man kanske inte bara spelar för att få trophies. :P Nej, man vill ju ha achievements också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Funderar om jag sälja mitt lost planet(PC). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 (redigerat) Startar infinite space. Kör battle tutorial. Redigerat 19 Mars 2010 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Fick precis hem Dragon Age Origins: Awakening. Får se om det når upp till Dragon Age Origins standarden, men jag har svårt att tro att Bioware misslyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Lirar FFXIII. Hittills är storyn hemskt luddig, allt är förenklat och röstskådespelet är värre än i ryska indiespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Fick precis hem Dragon Age Origins: Awakening. Får se om det når upp till Dragon Age Origins standarden, men jag har svårt att tro att Bioware misslyckas.BioWare har historiskt sett faktiskt alltid misslyckats med tillägg till originalspelen... fram tills nu d.v.s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.