KuroKaktus Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Försöker få nuke på mw2. Nån som har nåt tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Skjut folk utan att dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Försöker få nuke på mw2. Nån som har nåt tips? hur kör du? camper eller rusher? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Klarade just igenom AC2, riktigt kul och perfekt längd. Gillade också att det finns "sidmission" och annat smått och gott som man kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 ägde runt lite på BC2 nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Försöker få nuke på mw2. Nån som har nåt tips? hur kör du? camper eller rusher? Ligga med en barret/intervation (stavning) är bra. Så camper (gäller när jag kör sniper). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Köp BC2, mycket bra sniper spel. På MW2 har du ingen plats att snipra alla bannor är så små men på BS2 är det riktigt stora banor och tusen tals med bra sniper ställen! kan inte ge dig några bra sniper tips på mw2 sorry ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Vänta, vad är det här? Ser folk som sitter och klagar på att MW2 har för många snipers, men sen ser jag också folk som sitter och säger att det inte finns några sniping ställen i MW2? Hur står det till egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Wtf? MW2 är ju gjort med miljontals ställen att snipa på. Har du ens letat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Jag tycker det finns många sniper ställen. Men gissa vad. Fick 7kills till harrier. Sen Chopper gunner. Skjuter så får jag 18kills. Då dödar nån mig. Jag skjuter klart med chopper gunnern. Gissa vad. Hade 25 - 1 i stats pga att nån döda mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Spelar rpg på css Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Har spelat Just Cause 2 sen jag fick det i fredags, fan va kul spel. Har spelat 9 timmar och klarat 10%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.