KuroKaktus Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Tror det är det största RPG spelet.Fan, jag trodde Oblivion var skit med sitt "Bli vän med NPCn genom att snacka med dem" i nå jävla graf skit man inte fattade. Är det samma i Dragon Age Origins? Inte kört Dragon Age Origins. Har bara hört om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Tror det är det största RPG spelet. Fan, jag trodde Oblivion var skit med sitt "Bli vän med NPCn genom att snacka med dem" i nå jävla graf skit man inte fattade. Är det samma i Dragon Age Origins? Inte kört ett Bioware-spel på ett tag, I see. Det är mer eller mindre riktiga relationer vi snackar här. Segt! Kan man inte bara göra en quest, få lite rep, som i wow :D orka typ stå och asskissa någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Tror det är det största RPG spelet. Fan, jag trodde Oblivion var skit med sitt "Bli vän med NPCn genom att snacka med dem" i nå jävla graf skit man inte fattade. Är det samma i Dragon Age Origins? Inte kört ett Bioware-spel på ett tag, I see. Det är mer eller mindre riktiga relationer vi snackar här. Segt! Kan man inte bara göra en quest, få lite rep, som i wow :D orka typ stå och asskissa någon. Nja, det gäller ju bara ens party members... och Bioware gör för övrigt jävligt intressanta karaktärer, så man vill liksom göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 (redigerat) Fastnat på friendly med Leliana på Dragon Age Origins >.< Morrigan var ju fan så mycket enklare att få love med. : / Men nu har du blivit galen. Det är Morrigan som är svår att få till det med. D; Leliana är det bara spamma med gifts och ge henne den där jävla blomman. Gav henne blomman, men inte ett skit hände. Har även gjort hennes quest. : / Då failar du bara rent romantiskt då. Morrigan är så jävla enkel, när man har gjort hennes quest, så säger mantyp bara "Sex tiem nao derp derp?" och så är klart sen. Leliana lär man vara lite slugare med. Måste failat grovt early game då, tog upp mina gamla save som jag inte hade lirat på flera månader på : /. Känns så jävla fail då jag började lira på saven just för att ragga på Leliana (Fråga mig inte varför :,( ) EDIT: Började en ny gubbe och jag förstår verkligen inte hur jag kunde faila med att ragga på Leliana, så jävla simpelt. Jag kan inte ens ha försökt på min andra save. Redigerat 30 Mars 2010 av Darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Features/2009/07/Classic%20mistakes%20rookies%20always%20make/4Lights--article_image.jpg :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Oh snap! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Features/2009/07/Classic%20mistakes%20rookies%20always%20make/4Lights--article_image.jpg :( Synd :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Features/2009/07/Classic%20mistakes%20rookies%20always%20make/4Lights--article_image.jpg :( 4 lampor? Då är det iallafall inte RROD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Fruktnystan: Relationerna i DAO är kassa. :P Det enda spelet som har bra relationer är KOTOR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Fruktnystan: Relationerna i DAO är kassa. :P Det enda spelet som har bra relationer är KOTOR. And da Effect with the Mass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Features/2009/07/Classic%20mistakes%20rookies%20always%20make/4Lights--article_image.jpg :( Vad falls? "Classic Mistake Rookies Always Make", förstår inte bilden. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Fick en 35 killstreak åt en polare idag. Och en 5 man noobtube i game winning killcam :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.