Champagne Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Sitter och lirar Mirrors edge och RE5 :) <333 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Kör igenom arkadläget på easy ( :rolleyes: ) med Dudley i Super Street Fighter IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 (redigerat) Kör igenom arkadläget på easy ( :rolleyes: ) med Dudley i Super Street Fighter IV.EASY?Garone, Du är en riktig gamer, Du ska hålla dig på High och upp åt. Spelade lite cs nyss. Redigerat 30 April 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Men det är ju så svårt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Kör Firefight i Halo 3 ODST. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Fått för mig att jag ska köra Cave Story igen. Så det är vad jag gör. Det är ju så sjukt bra asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 7/10 domination matcher jag joinar är det nukeboosters. Helt sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 tetris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 tetris.Det är ett riktigt spel det :D Ska köra tetris på tetrisfriends.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Varvade nyss Super Street Fighter IV Arcade Mode med Dudley på Medium. Det går framåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Är återigen kär i Cave Story. Det är så fint *snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 jag kör sköld i MW2 Är återigen kär i Cave Story. Det är så fint *snyft* naaw så varkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.