Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Gäst Noodles

Kastar MW2 ut genom fönstret, hämtar crossen, kör över skivan, tar upp skivan, kastar den i en tunna, slänger ned papper, hämtar tändstickor, eldar upp hela sk*ten, , hämtar glass, spelar God of War 3=Noodles är glad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick psykbryt på Mount & Blade Warband efter att alla mina män dog i strid och jag irrar runt ensam i vildmarken, och blir konstant rånad av rövare.

Vet hur det känns.

 

Man har ett jävla flyt med runt 40 vältränade soldater sen kommer nån ond adel och attackerar en, så att man förlorar varenda man man har, + lite pengar och blir ensam igen.

Redigerat av HUMPPA
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller på att ladda ner Medieval 2: Total war från steam igen, eftersom det inte funkade när jag skulle köra det igen :(

Det funkade ändå inte så nu installerar jag Empire: Total war istället, som jag som tur är har i skiv-form så jag slipper ladda ner det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller på att ladda ner Medieval 2: Total war från steam igen, eftersom det inte funkade när jag skulle köra det igen :(

Det funkade ändå inte så nu installerar jag Empire: Total war istället, som jag som tur är har i skiv-form så jag slipper ladda ner det.

 

Det gick så dåligt att jag stängde av det och körde Dragon Age: Origins och klarade

Broodmother

som jag hade suttit fast på ett tag(eller, dött de två första gångerna jag försökte och sen inte kört på typ en månad) på första försöket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...