Hivee Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 (redigerat) Jag sitter här sent denna kväll på äventyr ända uppe i hufvudstadenh Stockholm och budar på en Playstation 2 på Tradera. Fick en TV av en släkting som jag tänkte ha framför min säng så jag kan mys-gejma lite Playstation 2-spel på den sena kvällar. Något får mig att hellre vilja ha den bökiga original Playstation 2 framför den mindre, nyare och slimmare versionen. Varför vet jag inte. Vad tycker ni? Original eller Slim? Och slutligen, vilka spel måste man äga? D.v.s spel som endast släppts till Playstation 2. http://www.ps2suppliers.co.uk/images/ps2/original_and_slimline_ps2.jpg Ha en god natt och en fin ny vecka! Köp slim, lite smidigare, sen mina favoritspel någonsin som jag har Jak & Daxter, Jak II, Jak III Ratchet & Clank, Ratchet & Clank 2 Kingdom Hearts, Kingdom Hearts 2 Sly 1, 2 & 3 NFS Most Wanted <- multiplatform The Hobbit <- multiplatform God of War 1 & 2 Shadow of the Colossus ICO Dark Cloud 2 <- frustrerande Final Fantasy X Redigerat 13 Juni 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Jak & Daxter, Jak II, Jak III Ratchet & Clank, Ratchet & Clank 2 Kingdom Hearts, Kingdom Hearts 2 Zone of the enders: The 2nd runner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Jag sitter här sent denna kväll på äventyr ända uppe i hufvudstadenh Stockholm och budar på en Playstation 2 på Tradera. Fick en TV av en släkting som jag tänkte ha framför min säng så jag kan mys-gejma lite Playstation 2-spel på den sena kvällar. Något får mig att hellre vilja ha den bökiga original Playstation 2 framför den mindre, nyare och slimmare versionen. Varför vet jag inte. Vad tycker ni? Original eller Slim? Och slutligen, vilka spel måste man äga? D.v.s spel som endast släppts till Playstation 2. http://www.ps2suppliers.co.uk/images/ps2/original_and_slimline_ps2.jpg Ha en god natt och en fin ny vecka! Köp slim, lite smidigare, sen mina favoritspel någonsin som jag har Jak & Daxter, Jak II, Jak III Ratchet & Clank, Ratchet & Clank 2 Kingdom Hearts, Kingdom Hearts 2 Sly 1, 2 & 3 NFS Most Wanted <- multiplatform The Hobbit <- multiplatform God of War 1 & 2 Shadow of the Colossus ICO Dark Cloud 2 <- frustrerande Final Fantasy X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 väntar på mitt splinter cell: conviction och går upp i grad på cod mw2, inte online tyvärr =(. väntar på mitt splinter cell: conviction och går upp i grad på cod mw2, inte online tyvärr =(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Drog en BB runda ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Strögar runt med min kompis i SA:MP och skjuter andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Försöker få upp en mammut ur en vak i "Hokus Pokus Rosa Pantern" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Jag sitter här sent denna kväll på äventyr ända uppe i hufvudstadenh Stockholm och budar på en Playstation 2 på Tradera. Fick en TV av en släkting som jag tänkte ha framför min säng så jag kan mys-gejma lite Playstation 2-spel på den sena kvällar. Något får mig att hellre vilja ha den bökiga original Playstation 2 framför den mindre, nyare och slimmare versionen. Varför vet jag inte. Vad tycker ni? Original eller Slim? Och slutligen, vilka spel måste man äga? D.v.s spel som endast släppts till Playstation 2. http://www.ps2suppliers.co.uk/images/ps2/original_and_slimline_ps2.jpg Ha en god natt och en fin ny vecka! Fetto PS2 :)Sly spelen Ratchet & Clank spelen Jack & Dexter spelen är spel som du bara måsta äga om du har PS2 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Jag sitter här sent denna kväll på äventyr ända uppe i hufvudstadenh Stockholm och budar på en Playstation 2 på Tradera. Fick en TV av en släkting som jag tänkte ha framför min säng så jag kan mys-gejma lite Playstation 2-spel på den sena kvällar. Något får mig att hellre vilja ha den bökiga original Playstation 2 framför den mindre, nyare och slimmare versionen. Varför vet jag inte. Vad tycker ni? Original eller Slim? Och slutligen, vilka spel måste man äga? D.v.s spel som endast släppts till Playstation 2. http://www.ps2suppliers.co.uk/images/ps2/original_and_slimline_ps2.jpg Ha en god natt och en fin ny vecka! Du gillar pokemon va? Kanske Dragon Quest då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Jag sitter här sent denna kväll på äventyr ända uppe i hufvudstadenh Stockholm och budar på en Playstation 2 på Tradera. Fick en TV av en släkting som jag tänkte ha framför min säng så jag kan mys-gejma lite Playstation 2-spel på den sena kvällar. Något får mig att hellre vilja ha den bökiga original Playstation 2 framför den mindre, nyare och slimmare versionen. Varför vet jag inte. Vad tycker ni? Original eller Slim? Och slutligen, vilka spel måste man äga? D.v.s spel som endast släppts till Playstation 2. http://www.ps2suppliers.co.uk/images/ps2/original_and_slimline_ps2.jpg Ha en god natt och en fin ny vecka! Skaffa orginal, mycket sexigare än slim :D Du måste skaffa Jak serien, speciellt Jak 2! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Lirar med ACR på MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Döda nukeboosters i MW2, efter dom hade leavat tog jag "Join sessios in progress" och förstörde för dom igen. Gjorde det en gång till, gick till gamechat och han började dampa på mig. Dom: "Hey kid, get a life and STOP STALKING US! We have reported you." Jag: "For what? Killing nukeboosters?" Dom: "No, for stalking us." Jag: "I'm stalking you because I want to kill nukeboosters." Dom: "We wasn't even going for nuke!" Jag: "I'm stalking you because I want to kill boosters." Båda 2 loggade ut från live efteråt. Nått annat jag gör är att vänta på Xbox 360 Slim som blev utannonserat idag på E3, längtar också till Metal Gear Solid Rising. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.