Fruktnystan Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Är äntligen helt klar med min Hard-genomspelning av Infinite Undiscovery, så det blir väl till att börja på svåraste svårighetsgraden snart. Kör även lite story modes i Wartech, för de e kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Har några små "utbrott" på alla små äckliga "cheaters" i cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
penool Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 JAG SPELAR PANFU PÅ MIN DATOR SOM CAKEGUY HJÄLPTE MIG ATT HITTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Ska dra mig till Jefferson Memorial och kötta ett par super mutanter för att senare hitta att farsan är fan inte där utan har förflyttat sig till Vault 112 där han idiotiskt nog är fast i Tranquility Lane med en galen tysk. (Fallout 3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Ska dra mig till Jefferson Memorial och kötta ett par super mutanter för att senare hitta att farsan är fan inte där utan har förflyttat sig till Vault 112 där han idiotiskt nog är fast i Tranquility Lane med en galen tysk. (Fallout 3) Annars kan du ju dra till Vault 112 direkt, om du känner för det. Första gången jag körde genom skiten råkade jag snubbla över det typ det första jag gjorde. Eller ja, ganska tidigt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Spelar Kaduh Online B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 (redigerat) Sitter och planerar inför att börja spela IU på Infinity-svårighetsgraden. Ska försöka få det ökända/legendariska Compulsive-achievementet på samma gång, vilket kräver att man ska ha haft minst en av varje sorts föremål i hela spelet, vilket kräver otaliga (troligen 50/60+) timmar crafting och resurs-grinding, med tanke på att det finns inte mindre (tror faktiskt att det är några fler) än 880 stycken, varav ett antal går att missa under handlingens lopp. Så jag har skrivit ut en sjuhelvetes guide, komplett med en checklista över alla olika föremål. Sen får vi ju heller inte glömma att detta faktiskt är den högsta svårighetsgraden, och att det tog mig en halvtimme att komma förbi de två första fienderna, när jag började lite smått i går kväll. Så... HARDCORE MODE ACTIVATE!!! LET'S DO THIS SHIT!!! Redigerat 21 Juni 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Försöker hitta "bäraren av människans själ" i Hokus pokus rosa pantern. i lol'd OnT: Ni vet vad jag spelar, cs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Försöker hitta "bäraren av människans själ" i Hokus pokus rosa pantern. i lol'd OnT: Ni vet vad jag spelar, cs! Inte klockan 10 på morgonen! :DSka sätta på cs nu, och spela lite public har jag tänkt. DEATHMATCH <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 DET GÅR BRA NU. Allt går enligt planerna i mitt stora projekt (se förra inlägget). Klarade den första delen av spelet, vilken är den allra svåraste på Infinity-svårighetsgraden. Sitter och whinar över att crafting är så tråkigt, för tillfället. Men ska man ha några av spelets bästa vapen och armours så här pass tidigt in i skiten (~8 timmar, har tagit det lugnt) så ska man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 försöker hitta och hämta Zeus i Rosa Pantern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Funderar på att införskaffa GTA IV till dator nu när jag får min första lön... Men är inte riktigt säker på om det är så klokt val att lägga 499kr på ett spel man kanske bara spelar en gång... Och ladda ner för att testa det går ju inte(sämst hastighet ner). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.