Rammus Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDAR COUNTER_STRIKE 1.6 ! :lol: Lägg till mig på Steam ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Körde klart Alan Wake i går kväll. Riktigt bra på många sätt, men vissa irriterande aspekter. Typ skogen. Och att han tappar andan efter att ha sprungit tre meter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Super mario galaxy 2 spelas! fått typ 25 stjärnor so far och 9-10 comet medals Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 (redigerat) Har beställt RDR nu, så jag har nått nytt att nöta hela natten Redigerat 30 Juni 2010 av SmeK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Dödar boosters i Free-for-All i Modern Warfare 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Runkarn Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Installerar om massor med spel efter omformateringen av datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Själv så dödar man fortfarande zombies i Killing Florr. Riktigt kul spel! :lol: Har förhandsbokat RDR nu, så jag har nått nytt att nöta hela natten Förhandsbokat? Det har väl redan kommit ut eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Har just spelat klart en säsong i Premier League i Football Manager 08. Vann med Chelsea och blev årets manager :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jag spelar Lego Rock Band, som har visat sig vara helt fantastiskt bra. Låtlistan är dessutom bland de bästa i nåt musikspel hittills :s Fick även en smärre hjärtattack när jag såg att The Passenger var med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Spelar Prince of Persia Warrior Within medan jag väntar på Prince of Persia 2008/Prodigy/4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Efter att ha spelat Crackdown 2-demot så sjönk mina förväntningar på spelet en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Laddat ned och spelat A.V.A (gratis spel från ijji). Ganska kul med prison escape för att vara ett gratisspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.