Killingspree Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Pokemon spel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jag spelar Lego Rock Band, som har visat sig vara helt fantastiskt bra. Låtlistan är dessutom bland de bästa i nåt musikspel hittills :s Fick även en smärre hjärtattack när jag såg att The Passenger var med. Oh my fucking god...The Passenger....THE PASSENGER!!!!??? AWESOME! O.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Använder fusk i Red Dead Redemption. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Spelar Football Manager 2010. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Ska klara ut min första playthrough av Halo 3, börja på min andra och planera ut min tredje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Kör som England på Football Manager Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Använder fusk i Red Dead Redemption.Skicka några fusk te mig? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Spelar Prince of Persia (2008). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Fick nyss guldstjärnor på Short and Sweet, expertgitarr. Hur fan gick det där till? Och då kan jag inte ens få fem stjärnor på Kung Fu Fighting, för altstrumming med Fendern funkar knappt. Fick dock 100% på den med expert vocals, vilket kändes lite coolt. Annars bygger jag också obscent formade fordon i Banjo Kazooie: Nuts and Bolts :B Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Själv så dödar man fortfarande zombies i Killing Florr. Riktigt kul spel! :lol: Har förhandsbokat RDR nu, så jag har nått nytt att nöta hela natten Förhandsbokat? Det har väl redan kommit ut eller? Oj där skrev jag fel. Va väldigt trött när jag skrev det. Ändrar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 (redigerat) Laddat ner crackdown 2 demot.100 gånger bättre än första ju :D .Fyfan vad jag längtar tills jag kan köpa det. Redigerat 30 Juni 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jag spelar Lego Rock Band, som har visat sig vara helt fantastiskt bra. Låtlistan är dessutom bland de bästa i nåt musikspel hittills :s Fick även en smärre hjärtattack när jag såg att The Passenger var med. Lego Rock Band hade inga stora förväntningar ifrån min sida, men sen visade det sig att det var awesome :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.