Laserturken Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 försöker få min venomhide att bli vuxen så jag kan rida på den :) Spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Springer runt på Mario-skeppet och letar efter Yoshi ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Lallar runt och skjuter nybörjare på Crossfire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Moddar GTA IV (PC) som bara den! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 försöker få min venomhide att bli vuxen så jag kan rida på den :) Spel? World of Warcraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 försöker få min venomhide att bli vuxen så jag kan rida på den :) Spel? World of Warcraft Va? Kan man få pets/mounts att bli vuxen o rida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Äger upp i HoN! Rampage äger nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 (redigerat) Laddade ner Metallica-packet till Rock Band 2, och körde genom det på expert-gitarr. Fick 90% på Ride the Lightning-solot C: Början av Blackened-solot fick mig dock nästan att svimma av. Redigerat 9 Juli 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Fuskar i Ballad of Gay Tony. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Fixar guldstjärnor med M24 på BC2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Dödar oskyldiga med sniper uppe på statue of liberty i Lost and Damned :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 försöker få min venomhide att bli vuxen så jag kan rida på den :) Spel? World of Warcraft Va? Kan man få pets/mounts att bli vuxen o rida? Det är en horde-only quest i Un'Goro Crater där man får en liten Venomhide Ravasaur som man gör daily-quester med, när du gjort questen ett antal gånger så "växer" den upp och du får ett mount. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.