Laserturken Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Skrivet 8 Juli 2010 försöker få min venomhide att bli vuxen så jag kan rida på den :) Spel? Citera
loopen Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Skrivet 8 Juli 2010 Springer runt på Mario-skeppet och letar efter Yoshi ;) . Citera
PussyCat Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Skrivet 8 Juli 2010 Lallar runt och skjuter nybörjare på Crossfire. Citera
Darkdevil Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Skrivet 9 Juli 2010 försöker få min venomhide att bli vuxen så jag kan rida på den :) Spel? World of Warcraft Citera
Laserturken Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Skrivet 9 Juli 2010 försöker få min venomhide att bli vuxen så jag kan rida på den :) Spel? World of Warcraft Va? Kan man få pets/mounts att bli vuxen o rida? Citera
Fruktnystan Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Skrivet 9 Juli 2010 (redigerat) Laddade ner Metallica-packet till Rock Band 2, och körde genom det på expert-gitarr. Fick 90% på Ride the Lightning-solot C: Början av Blackened-solot fick mig dock nästan att svimma av. Redigerat 9 Juli 2010 av Fruktnystan Citera
Satisfaction Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Skrivet 9 Juli 2010 Fixar guldstjärnor med M24 på BC2. Citera
MixedStuff Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Skrivet 9 Juli 2010 Dödar oskyldiga med sniper uppe på statue of liberty i Lost and Damned :P Citera
Darkdevil Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Skrivet 10 Juli 2010 försöker få min venomhide att bli vuxen så jag kan rida på den :) Spel? World of Warcraft Va? Kan man få pets/mounts att bli vuxen o rida? Det är en horde-only quest i Un'Goro Crater där man får en liten Venomhide Ravasaur som man gör daily-quester med, när du gjort questen ett antal gånger så "växer" den upp och du får ett mount. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.