Laserturken Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 försöker få min venomhide att bli vuxen så jag kan rida på den :) Spel? World of Warcraft Va? Kan man få pets/mounts att bli vuxen o rida? Det är en horde-only quest i Un'Goro Crater där man får en liten Venomhide Ravasaur som man gör daily-quester med, när du gjort questen ett antal gånger så "växer" den upp och du får ett mount. Aha, tack för informationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Har laddat ner Stubbs the Zombie demot. Skitkul spel. Ska kanske köpa hela spelet som Xbox Original från Marketplace när jag får MSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 spelar NHL 09, wow, spelar ett sport-spel det går väl sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Installerat MW2 för WaW funkade knappt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Spelar Prince of Persia: The Forgotten Sands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Funderar om jag ska köpa M4-S eller AK-S i crossfire :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 -1 på Next To You, experttrummor. Fffffffffffffffffffffffff VAFAN OCH SÅ VAR DET I INTROT OCKSÅ. Jävla reverse choke :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Försöker få mitt BC2 att funka men helvettes jävla skitspel vill ju inte förfan funka! Går in i ett spel, trycker på put me in a fucking jävla squad, loading helvettet fastnar. Skiten stängs av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Tog en EMP från en fiendes Care Package på MW2! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 2 helis och en airstrike på search and destroy! (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 www.quakelive.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Körde nyss COD4! :D Slagga nu, *snark* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.